هیات رئیسه نمی تواند اعلام وصول کند

پیگیری استیضاح وزیر ورزش با ۴۵ امضا

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به جمع‌آوری بیش از ۴۵ امضا برای طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان، خواستار در دستور قرار گرفتن این طرح از سوی هیات رئیسه مجلس شدکه علی لاریجانی در پاسخ به وی تاکید کرد که هیات رئیسه دیگر نمی تواند طرح های استیضاح را اعلام وصول کند.
کد خبر: ۸۲۷۳۷۸
پیگیری استیضاح وزیر ورزش با ۴۵ امضا

به گزارش جام جم آنلاین، بهروز نعمتی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر آیین‌نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی،تاکید کرد که وقتی ۱۰ نفر از نمایندگان استیضاحی را امضا می‌کنند، هیات رئیسه موظف به اعلام وصول است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۵ نفر از نمایندگان استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا کرده‌اند؛ لذا دستور دهید که آن را اعلام وصول کنند.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: هیات رییسه مجلس دیگر نمی تواند طرح های استیضاح را اعلام وصول کند بلکه آن ها را برای بررسی به کمیسیون های تخصصی مجلس ارجاع می دهد.

براین اساس سید هادی حسینی نماینده قائنات نیز در تذکری از هیات رییسه مجلس خواست در مورد طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به موقع اقدام شود.

که رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر نیر تاکید کرد که هیات رییسه مجلس دیگر نمی تواند طرح های استیضاح را اعلام وصول کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها