گروه طالبان در بیانیه‌ای قتل‌عام زندانی‌های افغان بدست داعش را محکوم و اعلام کرد:اهانت و دیگر اعمال وحشیانه که با هدایت داعش و بوسیله افراد نادان انجام می‌شوند غیر قابل تحمل است.
کد خبر: ۸۲۶۷۴۴
اهانت و جنایات داعش غیرقابل تحمل است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، طالبان انتشار فیلمی که در آن زندانی‌های افغانی درحالیکه چشمشان بسته است بوسیله گروه تروریستی داعش منفجر می‌شوند را محکوم کرد. براساس گزارشی که در خبرگزاری فرانسه منتشر شد این فیلم نشان می‌دهد، با تجاوز داعش به خاک افغانستان (قلمرو طالبان) رقابت بین این دو گروه روبه افزایش است.

طالبان 10 اوت (19مرداد) در بیانیه‌ای اعلام کرد: این فیلم وحشتناک ربایندگانی که خود را وابسته به داعش می‌دانند را در حال انفجار بزرگان ریش سفید یک روستا نشان می‌دهد. این اهانت و دیگر اعمال وحشیانه که با هدایت داعش و بوسیله افراد نادان انجام می‌شوند غیر قابل تحمل است.

این فیلم 9 اوت(18 مرداد) در شبکه اجتماعی گروه تروریستی داعش منتشر و با واکنش از سوی طالبان روبرو شد. این درحالیست که گروه شورشی طالبان نیز دچار مشکلات داخلی است و برخی از سرکرده‌های ارشد این گروه از اتحاد با "ملا اختر منصور،" سرکرده جدید این گروه امتناع می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها