راه سخت مردان ایران تا صعود به المپیک

ملی پوشان والیبال چهارشنبه به لهستان می روند

سرپرست تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران گفت: ملی پوشان کشورمان روز چهارشنبه 28 مرداد ماه راهی لهستان می شوند تا در جام واگنر شرکت کند.
کد خبر: ۸۲۶۷۳۱
ملی پوشان والیبال چهارشنبه به لهستان می روند

به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر درباره برنامه های این تیم تا آغاز جام جهانی افزود: جام واگنر لهستان با حضور تیم های ایران، فرانسه، ژاپن و میزبان 31 مرداد تا دوم شهریور پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران درنخستین مسابقه به مصاف فرانسه قهرمان لیگ جهانی سال 2015 خواهد رفت.

وی گفت: بعد ازجام واگنر ملی پوشان برای اردوی آمادگی و برگزاری چند مسابقه سوم شهریورماه راهی روسیه خواهند شد. تیم ملی والیبال شش روز در روسیه خواهد ماند و نهم شهریورماه به تهران باز خواهد گشت.

خوش خبر افزود: اردوی تیم ملی والیبال در شهر مسکو خواهد بود و در دو مسابقه به مصاف تیم ملی والیبال روسیه که خود را برای جام جهانی آماده می کند، خواهیم رفت.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه تیم ملی والیبال هلند نیز همزمان با تیم ایران در روسیه اردو می زند، گفت: یک مسابقه تدارکاتی و دوستانه نیز با این تیم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ملی پوشان والیبال ایران قبل از اعزام به جام جهانی چند روز در تهران خواهند بود، گفت: ملی پوشان والیبال نهم شهریور وارد تهران می شود وسیزدهم راهی شهر هاماماتسو ژاپن خواهند شد تا درجام جهانی والیبال که به میزبانی سه شهراین کشوربرگزار می شود، شرکت کنند. البته در مدت حضور در تهران دو روز نیز تمرین تیم ملی والیبال پیگیری خواهد شد.

خوش خبر تاکید کرد: تیم ملی والیبال ایران 11 مسابقه در جام جهانی خواهد داشت که نخستین دیدار برابر آرژانتین است.

سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال از 17 شهریور به مدت 16 روز در کشور ژاپن پیگیری خواهد شد و 12 کشور در این رقابتها برای دو هدف نخست کسب عنوان جام جهانی و دوم کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

دو تیم اول و دوم این رقابت ها سهیمه المپیک دریافت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها