رنکینگ برترین‌ تیم‌های فوتبال ساحلی دنیا اعلام شد

ایران؛ اول آسیا و هفتم جهان

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی:

خسوس تا سال 2016 سرمربی تیم ملی فوتسال خواهد ماند

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: خسوس اول سپتامبر (10 شهریور) به ایران می آید و با او قراردادی تا پایان سال 2016 میلادی به امضا خواهیم رساند.
کد خبر: ۸۲۶۰۲۷
خسوس تا سال 2016 سرمربی تیم ملی فوتسال خواهد ماند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان درخصوص تازه ترین نشست اعضای این کمیته با بیان اینکه بررسی شرایط تیم ملی فوتسال بانوان نخستین موضوع جلسه امروز بود، افزود: دراین جلسه رییس کمیته بانوان و سرمربی این تیم، برنامه تیم ملی فوتسال بانوان که اواخر شهریور ماه در نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا در مالزی شرکت خواهد کرد بررسی شد.

وی با اشاره به برگزاری سه دیدار تدارکاتی با تیم ازبکستان که امروز به تهران وارد شد، درهفته جاری تصریح کرد: تیم ما احتیاج به نگاه فنی دارد برهمین اساس مقرر شد نماینده کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی روی این تیم از نزدیک نظارت ویژه ای داشته باشد تا گزارش های مستمری به اعضای کمیته ارائه شود.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی افزود: اواخر مهرماه تیم ملی زنان روسیه به ایران خواهد آمد و چند دیدار تدارکاتی با این تیم انجام خواهیم داد تا تیم ملی فوتسال بانوان با آمادگی قابل قبولی در جام جهانی کوچک بانوان در برزیل که اواسط آذرماه برگزار می شود و تیم های پرقدرتی مانند پرتغال، برزیل و روسیه حضور دارند شرکت کند.

ترابیان دومین دستور جلسه تازه ترین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی را بررسی شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی عنوان کرد و افزود: در این نشست درباره پیشرفت تیم ملی فوتبال ساحلی از زمان حضور اوکتایو بحث و گفت و گو شد.

وی گفت: درهمین راستا مقرر شد جلسه ای با حضور مربیان تیم های لیگ برتر فوتبال ساحلی انجام شود تا از نظرآنها هم بیش از پیش آگاه شویم و همانند چندسال اخیر سیر صعودی و رشد مناسب فوتبال ساحلی در کشور ادامه داشته باشد.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی افزود: دراین جلسه همچنین درباره حضور خسوس در تیم ملی فوتسال نظرسنجی شد و مقرر شد پس از اینکه وی در اول سپتامبر(دهم شهریور) به ایران آمد قراردادش تا پایان جام جهانی 2016 کلمبیا منعقد و تمدید شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها