آتشی که برای از بین بردن حشرات موذی روشن شده بود، ۴ منزل مسکونی را در روستای زشک شهرستان بینالود خراسان رضوی شعله‌ور کرد.
کد خبر: ۸۲۶۰۱۸
حشرات موذی ۴ منزل را به آتش کشیدند!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: دقایقی از ساعت 5 صبح نگذشته بود که با تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حریق گسترده اکیپ گشت کلانتری شاندیز بلافاصله به روستای زشک اعزام شد.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل با آتشی که گریبانگیر 4 واحد مسکونی شده بود مواجه شده و برای کنترل و خاموش کردن آن با کمک تیم های آتش نشانی وارد عمل شدند و توانستند پس از 3 ساعت تلاش مداوم این حادثه را مهار کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: با بررسی های اولیه مشخص شد این حادثه حریق از یک منزل مسکونی آغاز شده که به علت چوبی بودن خانه های این منطقه به سرعت به منازل دیگر سرایت کرده است که طی آن دو منزل کاملاً در آتش سوخت و دو منزل دیگر نیز آسیب جدی دیدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از اهالی منازل و کارشناسان آتش نشانی علت این حادثه را استفاده از آتش برای از بین بردن حشرات موذی مانند موریانه و پشه ها و بی احتیاطی در این امر اعلام کردند.

سرهنگ صارمی ساداتی افزود: این آتش سوزی که خسارتی بالغ بر 250میلیون ریال برجای گذاشته خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها