دو پسر افغان شرور که با پرسه زدن در خیابان اقدام به موبایل قاپی از شهروندان پایتخت می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۲۵۹۰۵
موبایل قاپان افغان دستگیر شدند

هفدهم مردادماه عوامل یگان کلانتری ۱۱۵ حین گشت زنی در موقعیت خیابان مولوی نرسیده به وحدت با شنیدن صدای یکی از شهروندان که داد می زد دزد را بگیرید مشاهده کردند ۲ نفر سارق موبایل قاپ در حال فرار با یکدستگاه موتورسیکلت هستند.

بلافاصله ماموران با خودرو به تعقیب و گریز متهمان پرداختند و موفق شدند با عکس العمل به موقع سارقان را متوقف و متهمان که «قدرت» و «عظیم» که هر دو تبعه افغانستان بودند را دستگیر کنند.

به گزارش مهر، سارقان حین فرار گوشی های سرقتی را پرتاب کردند که با همکاری شهروندان، ۲ دستگاه گوشی سرقتی تحویل مامورین شد و در دایره تجسس ضمن بررسی تخصصی ۴ نفر از مالباختگان به کلانتری مراجعه و سارقین را مورد شناسایی قرار دادند.

در ادامه تحقیق از سارقین مشخص گردید «عظیم» یک سال قبل پس از خرید موتورسیکلت در میدان شهدا با «قدرت» آشنا شده و تصمیم به انجام سرقت های خشن می گیرند و با این شیوه و شگرد که «عظیم» رانندگی می کرده و دیگری پس از انتخاب سوژه از پشت سر به آن نزدیک و اقدام به موبایل قاپی و کیف قاپی می نمودند.

سرگرد صادق ضرونی، رییس کلانتری ۱۱۵ رازی با اعلام دستگیری هر دو متهم توسط ماموران پلیس، افزود: با ثبت اظهارات شاکیان پرونده ای در این خصوص تشکیل شد که برای تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایم متهمان و همچنین شناسایی سایر متهمان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
۰
۰
هیچ مردی پیدا نمی شه اینها را شرشان را از كشور دور كنه
پرویز از اصفهان
Netherlands
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
۰
۰
هفته اخیر طبق دولت اعلام تمام افغانی ها تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند , حق گواهینامه كه گرفتند و این هم فایده اش , حق تحصیل هم كه گرفتند , غیر قانونی ها هم قانونی می شوند , ازدواج شان با دختران ایرانی هم قانونی می شود كه برای كمك به جمیعت ایران خیلی مناسب هستند , چند وقت دیگر حق ملیت هم داده می شود , صدا و سیما هم كه از آنها خوب حمایت میكند , تمام مملكت شده از اتباع افغان استان سیستان و بلوچستان , كرمان , خراسان جنوبی , خراسان رضوی , خراسان شمالی , قم , اصفهان , فارس در برخی نقاط بافت بومی از بین رفته است , در استان تهران در برخی نقاط دماوند , مامازند , در تهران محله دروازه غار بافت بومی از بین رفته است , خدا به حال ملت ایران رحم كند فكر و ذكر مسئولین شده برجام هسته ای , و مسایل دیگر مملكت كلا تعطیل است , قوه قضاییه هم كه مشغول پرونده های اختلاس است , افاغنه بیخیال مورد عنایات عفو قرار خواهند قرار گرفت
شیوای بلخی
Netherlands
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
۰
۱
اتفاقی نیافتاده حالا ۲ موبایل كه ارزش این حرفها را ندارد .
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
۰
۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها