روحانی در نشست مشترک هیات دولت و استانداران سراسر کشور:

هیأت‌های اجرایی صلاحیت افراد برای انتخابات مجلس را تشخیص می دهند

رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به درخواست‌ها، نظرات و نامه‌های مردم، گفت: توجه و رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های مردم وظیفه همه است، ملت بزرگ ایران ولی نعمتان ما هستند.
کد خبر: ۸۲۵۴۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی دیروز در جلسه هیات دولت و پس از استماع گزارش استاندار زنجان درباره نحوه پیشرفت طرح‌ها و برنامه‌ها و نیز پاسخگویی به همه نامه‌های مردم در سفر کاروان دولت، افزود: خادمان مردم در دولت، نهایت تلاش خود را برای تسریع در حل مشکلات آنها به‌کار خواهند بست.

وی تصریح کرد: مدیران اجرایی کشور باید رسیدگی به درخواست‌های مردم را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند و حتی اگر درخواست و مطالبه‌ای خارج از مقدورات دولت است با ذکر دلیل و منطق بیان شود که چرا دولت قادر به انجام خواسته آنان نیست.

رئیس‌جمهور با یادآوری موقعیت ممتاز و ظرفیت‌های بالقوه استان زنجان در عرصه‌های مختلف بویژه در عرصه نیروی مستعد انسانی از حضور شخصیت‌های برجسته و با نشاط بودن حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های این استان تمجید کرد. روحانی همچنین گفت: مردم استان زنجان به ولایتمداری و عشق به اباعبدالله(ع) شهره هستند و اهتمام به درخواست‌ها و مطالبات بحق آنها برای ما ارزشمند است.

وی با بیان این که استان زنجان با اجرای طرح‌های اقتصادی پیش‌بینی شده و در حال اجرا درآینده نزدیک به استانی توسعه یافته مبدل خواهد شد، اظهار امیدواری کرد: با تخصیص کامل اعتبارات، فاینانس و حضور فعالتر بخش خصوصی، طرح‌های مهم پتروشیمی، راه‌آهن، گردشگری و اکتشاف و معادن جدید هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها