جام جم ورزشی: با کناره گیری امیر قلعه نویی از هدایت ملوان حالا محمد مایلی کهن این فرصت را پیدا کرده تا به لیگ برتر فوتبال برگردد.
کد خبر: ۸۲۴۸۱۷
بازگشت مایلی کهن به لیگ برتر

به گزارش جام جم ورزشی ، چند ساعتی بیشتر از کناره گیری امیر قلعه نویی از ملوان نمی گذرد که برخی از سایت ها و خبرگزاری ها از جمله فارس از احتمال جانشینی محمد مایلی کهن به جای قلعه نویی در ملوان خبر می دهند. سخنگوی باشگاه ملوان این خبر را تایید کرده است اما حضور مایلی کهن بر روی نیمکت ملوان را قطعی نمی داند.

بازگشت مایلی کهن به لیگ برتر برای بسیاری جالب و هیجان انگیز است. این مربی که همیشه اظهار نظرهایی تند و آتشین دارد می تواند سوژه خوبی برای رسانه های مختلف باشد. تقابل او در لیگ برتر با چهره هایی همچون علی دایی نیز دیدنی است البته به این شرط که مقدمات حضور او در این باشگاه فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
۰
۰
مهدی اصفهان : خدا لعنت كند كس و كسانی را كه بین دو مسلمان اختلاف درست میكند ، همین چند وقت پیش بود كه آقای دایی به عیادت آقای مایلی كهن رفت و شكر خدا تمام كدورتها بین این دو بزرگوار برداشته شد ، خداوكیلی دست از این كارهای نفرت انگیز بردارند و این دو عزیز را به حاشیه نبرند .در ضمن از این دو اسطوره هم خواهش میكنم گول آدمهای دو رو بر را نخورند .

نیازمندی ها