در پی یک انفجار انتحاری در منطقه عسیر عربستان دست کم ۱۷ نفر کشته و ۲۰ تن دیگر زخمی شده‌اند که دست کم سه تن آنها وضعیتشان وخیم گزارش شده است.
کد خبر: ۸۲۳۷۸۷
کشته شدن ۱۷ نظامی سعودی در انفجار انتحاری

خبرگزاری «الشرق الاوسط»، گزارش داده که این انفجار در یک مسجد در مرکز نیروهای گارد ویژه(واکنش سریع) امنیتی به وسیله یک عامل انتحاری صورت گرفته که قربانیان آن نیز نیروهای امنیتی عربستانی از جمله ۱۰ کار‌آموز بوده‌‌اند.

بر اساس گزارش شبکه خبری «العربیه»، اعلام کرد که این انفجار در شهر «ابها» مرکز اداری منطقه عسیر در جنوب عربستان و در هنگام برگزاری نماز ظهر روی داده و عامل انتحاری در قالب یک نظافتچی وارد ساختمان شده بوده است.

با توجه به شمار بالای زخمی‌های این انفجار عربستان از مردم خواسته تا در بیمارستان‌های ابها و خمیس مشیط اقدام به اهدای خون کنند؛ سخنگوی وزارت کشور اعلام کرده که نتایج اولیه از بررسی‌های صورت گرفته حاکی است که این انفجار با کمربند انتحاری انجام شده است.

وی کشته شدن ۱۰ تن از نیروهای امنیتی را تأیید کرد و گفت که ۹ نفر از جمله ۶ نیروی امنیتی و سه نیروی خدماتی مسجد در این حادثه زخمی شده‌اند.

پیش از این حملات تروریستی و انفجارهای دیگری در عربستان روی داده بود که مساجد شیعیان در القدیح، العنود و قطیف را هدف قرار داده بود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
۰
۰
هرچقدرشون بمیره كمه

نیازمندی ها