مدیر شبکه آموزش گفت: در مقابله با اشاعه نسخه‌های غیرواقعی از اسلام توسط گروهک‌های تروریستی و تکفیری، رسانه‌های کشورهای اسلامی باید چهره واقعی، رحمانی و اصولی اسلام را نشان دهند.
کد خبر: ۸۲۲۵۸۸
رسانه‌ها باید چهره واقعی اسلام را منتشر کنند

دکتر حسین ساری در گفت‌وگو با ستاد خبری هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، با تاکید بر این که رسانه‌ها باید صادق باشند و روشنگری کنند، گفت: با پیشرفت‌های تکنولوژی و ارتباطی، رسانه‌ها دارای قدرت و تاثیر بی‌بدیلی در دنیا هستند و کشورها سعی دارند از این قدرت به نفع خود بهره ببرند.

مدیر شبکه آموزش، تشکیل اتحادیه به ابتکار ایران را اتفاقی مبارک خواند و تصریح کرد: اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی می‌تواند نقش بسیار موثری در هدایت و هماهنگی رسانه‌ای جهان اسلام در مقابل جریانات رسانه‌ای غرب ایجاد کند و اخبار مقاومت و جریانات آزادیبخش را در دنیا منعکس کند.

لزوم تولید آثار فاخر

فخرالدین صدیق‌شریف، بازیگر سینما و تلویزیون هم برگزاری اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی را گامی موثر در جهت وحدت و انسجام امت اسلامی ذکر کرد و گفت: باید از تمام توان کشورهای اسلامی برای تولید محصولات فاخر فرهنگی استفاده شود. هنرمند متعهد باید بداند در چه مقطعی از زمان و تاریخ قرار دارد و متوجه مسئولیت سنگین خود در قبال آیندگان باشد.

وی با بیان این که شبکه‌‌های ماهواره‌ای در حال تهیه و تولید خوراک مسموم و متناقض با فرهنگ ایرانی ـ اسلامی هستند، اظهار کرد: انتخاب متخصصان کاربلد برای تولید محتوای غنی و برنامه‌های متناسب با ارزش‌های اسلامی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها