جام جم ورزشی: ستاره تیم ملی والیبال ایران صاحب یک فرزند پسر شد.
کد خبر: ۸۲۲۳۴۶
فرزند ستاره تیم ملی والیبال به دنیا آمد

بالاخره انتظار شهرام محمودی بسرآمد. انتظار به دنیا آمدن پسرش آرسام. در آغوش کشیدن و چشم در چشم شدن با او.پاره وجودش. آن قدر حس پدرشدن برایش شیرین است که هیجان همه وجودش را گرفته، حتی از پشت تلفن هم می شود چهره خندانش را دید. او همه شادی اش را با هر کلمه ای که می گوید بروز می دهد.شادی از پدرشدن. به قول خودش قشنگ ترین حس دنیا.

به گزارش خبرآنلاین ،پشت خط زن تیم ملی والیبال صبح دیروز به خاطر به دنیا آمدن پسرش از کادر فنی مرخصی گرفت. مرخصی گرفت تا لحظه نابی را در ذهن و خاطراتش حک کند. خودش می گوید:« پدر شدن حس خیلی خیلی خوبی است. باور نکردنی . خیلی حس قشنگی است. من برای این لحظه خیلی لحظه شماری کردم. خیلی انتظار کشیدم.» از حالا اسم پسر کاکل زری خانواده محمودی معلوم است. ملی پوش والیبال می گوید:« بچه ام پسر است واسمش آرسام است. »
پدر جدید شباهت پسر را نصف به نصف می داند:« حالا که چهره اش نشان می دهد نصف شبیه مادر شات و نصف شبیه من. البته کشفیات ما در ساعت اول تولدش خیلی زیاد نبود.» او می داند که با تولد آرسام حالا کارش سخت تر شده. اما باز خوشحال است:« چاره چیه؟ باید ساخت. من سرباز تیم ملی هستم و باید این شرایط را قبول کنم .هر اتفاقی که بیفتد تا زمانی که به ما احتیاج داشته باشند من در خدمت تیم ملی هستم. » او هنوز درباره ارجحیت بچه یا تیم ملی فکری نکرده:« من برخلاف بعضی بچه ها هنوز فکر نکرده ام. چرا باید حرفی بزنم که اصلا به ان فکر نکرده ام. واقعا انتخاب بچه یا تیم ملی خیلی سخت است. چرا که هر دو عزیز هستند. من ترجیح می دهم هر دو را با هم داشته باشم. اصلا انتخاب یکی و کنار گذاشتن دیگری خیلی سخت است. نمی شود انتخاب کرد.»
او که دیروز غایب تمرین بوده ، شاید امروز را هم بالاجبار غایب باشد:« فکر نمی کنم امروز هم بتوانم به تمرین بروم. به خاطر ترخیص همسرم باید کنارش باشم.اما فردا با جعبه شیرینی به تمرین می روم.» تولد آرسام را از خاطر نبرید، شاید چند سال دیگر او هم یکی از والیبالیست ها خانواده محمودی باشد. هر چند شهرام پدر معتقد پسر باید خودش انتخاب کند:« هرچه خودش بخواهد. اما امیدوارم کار ما را ادامه دهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
۰
۰
امیدوارم كه آراسام جان همیشه كنار مامان باباش خوشحال زندگی كنه وبزرگ بشه .
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
۰
۰
بالاخره فوتبال یا والیبال؟مسئله این است.

نیازمندی ها