رئیس سازمان سینمایی:

جشنواره فیلم کودک با نام اصفهان عجین شده است

رئیس سازمان سینمایی کشور با بیان اینکه اصفهان میزبان بیست و نهمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم کودک و نوجوان شد، گفت: این جشنواره با نام اصفهان عجین شده و مسئولان اصفهان با رغبت از این جشنواره استقبال می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۲۱۱۷
جشنواره فیلم کودک با نام اصفهان عجین شده است

به‌گزارش روابط عمومی شهرداری اصفهان، حجت‌الله ایوبی در جلسه بررسی سیاست‌های اجرائی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان با اشاره به میزبانی 4ساله اصفهان برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان اظهار داشت: اصفهان تاکنون سبب رونق و غنا بخشیدن به جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان شده است.

وی افزود: این جشنواره با نام اصفهان عجین شده و مسئولان اصفهان با رغبت از این جشنواره استقبال می‌کنند.

رئیس سازمان سینمائی کشور بیان کرد: همچنین تشکیل جلسه راهبردی جشنواره به‌منظور غنا‌بخشی این رویداد بین المللی ضروری است.

از برگزاری جشنواره بیست و نهم در اصفهان استقبال می‌کنیم

شهردار اصفهان در این جلسه گفت: از برگزاری جشنواره بیست و نهم در اصفهان استقبال می‌کنیم.

مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به زمان باقی‌مانده تا مهرماه تصریح کرد: با توجه به لزوم برنامه‌ریزی محتوائی و اجرائی، بهتر است زمان دیگری برای جشنواره انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: باید آمادگی لازم برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره از سوی مردم و مسئولان اصفهان وجود داشته باشد و مطالبه مردم در این زمینه حائز اهمیت است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان خبرداد و اظهار داشت: زمان برگزاری این جشنواره بعد از جمع‌بندی شورای سیاستگذاری و راهبردی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اعلام می‌شود.

هادی نباتی‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسه جشنواره فیلم و کودک در اصفهان افزود: در جلسه بررسی سیاست‌های اجرائی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در 2 ساعت به بررسی سیاست‌های اجرائی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان پرداختند.

وی افزود: مقرر شد در شورای سیاست‌گذاری و راهبردی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان تاریخ جشنواره بررسی و جمع‌بندی شود و به توافق دست‌اندرکاران اجرائی برسد. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها