این طور به نظر می‌رسد که هدف لکسوس از به بازار فرستادن RC-F، مقابله و رقابت در آن بخش از بازار که تحت سیطره‌ ب‌ام‌و M4 و کادیلاک ATS-V قرار دارد، نبوده است. این اتومبیل علاوه بر این‌که از لحاظ قدرت در پشت سر ب‌ام‌و و کادیلاک قرار می‌گیرد از نظر وزنی نیز از آن‌ها سنگین‌تر است و همان‌طور که شما تصور می‌کنید این مسائل در پیست مسابقه تأثیر خود را بر رفتار اتومبیل نشان خواهد داد.
کد خبر: ۸۲۲۰۶۴
مقایسه ب‌ام‌و، کادیلاک و لکسوس کوپه + فیلم + عکس

اگرچه به هیچ‌وجه نمی‌توان لکسوس را اتومبیل بدی نامید ولی این ویدئو که توسط سایت cars.com تهیه شده این مسئله را برای ما روشن می‌سازد که هنگامی که صحبت از عملکرد به میان می‌آید لکسوس نمی‌تواند با دو اتومبیل فوق در یک لیگ به رقابت بپردازد ولی هنگامی که قصد مقایسه‌ی کلی این اتومبیل با M4 و ATS-V را داشته باشیم کار بسیار مشکل‌تری در پیش خواهیم داشت، خصوصاً اینکه اتومبیل آلمانی مورد آزمایش به اندازه‌ پیشینیان خود محبوبیت و طرفدار ندارد.

در نتیجه با توجه به اینکه هر دو اتومبیل دارای نقاط و جوانب مثبت و منفی هستند، به نظر می‌رسد شما باید بر اساس اولویت‌های شخصی از میان این دو اتومبیل یکی را انتخاب کنید.

پیشرانه تنفس طبیعی V8 لکسوس لقب زیباترین صدا را در جمع سه اتومبیل از آن خود می‌کند به‌طوری‌که در دورهای بالا واقعاً غرش می‌کند. با وجود این که جعبه‌دنده این اتومبیل در پیست مسابقه عملکرد مطلوبی دارد ولی در رانندگی شهری تعویض دنده‌ها را با تعلل و دودلی انجام می‌دهد.

در مورد ب‌ام‌و باید گفت که سیستم تعلیق، فرمان و ترمزها همگی به خوبی تیون شده‌اند و در پیست عملکردی عالی از خود نشان می‌دهند.

مهم نیست که در کجای یک پیچ قرار دارید پیشرانه آن قدرت و گشتاور زیادی فراهم می‌کند و شما را از میان پیچ مانند یک موشک به جلو هل می‌دهد.

اما صدای تولید شده از این پیشرانه اصلاً راضی‌کننده نیست و با وجود این که در داخل اتومبیل به دلیل تولید صدای مجازی توسط سیستم صوتی اتومبیل صدای جذابی را می‌شنوید ولی به‌محض باز کردن پنجره‌ها صدای واقعی آن که کاملاً شبیه صدای اتومبیل های چهار سیلندر اقتصادی است به گوش می‌رسد.

عملکرد گیربکس این اتومبیل هنگامی‌که در حالت تعویض اتوماتیک قرار گرفته ناامیدکننده است زیرا تقریباً هیچ موقع دنده مناسب را انتخاب نمی‌کند بنابراین شما ترجیح می‌دهید که دنده‌ها را به‌صورت دستی تعویض کنید.

احساس فرمان کادیلاک عالی است و شاسی آن نیز به خوبی با راننده ارتباط برقرار می‌کند به‌طوری که شما همیشه بر توانایی‌ها و محدودیت‌های اتومبیل اشراف دارید.

این اتومبیل از جعبه‌دنده 6 سرعته دستی بهره می‌برد که به دلیل ضرایب دنده عالی آن این طور به نظر می‌رسد که همیشه در زمان مناسب در دنده مناسب قرار گرفته‌اید.

کادیلاک در همه حال از تنظیمات نرم‌تری نسبت به ب‌ام‌و برخوردار است همچنین در نمای خارجی نیز به نوعی متمایزتر به نظر می‌رسد.

اگر شما در این سگمنت از بازار اتومبیل به دنبال عملکردی کامل و بی‌نقص هستید پس باید قبل از خرید حتماً با این دو اتومبیل (M4 و ATS) رانندگی کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها