دادستان تهران با تاکید بر تسریع روند اعطای مرخصی به زندانیان واجدالشرایط بر اساس قانون،‌ گفت: روسای دادسراها در این زمینه سخت گیری نکنند.
کد خبر: ۸۲۱۵۹۶
اعطای مرخصی به زندانیان واجدالشرایط تسریع شود

به گزارش خبرگزاری میزان، «عباس جعفری دولت آبادی» در جلسه شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب تهران که عصر دیروز به ریاست وی برگزار شد، از روسای دادسراها خواست در روند اعطای مرخصی به زندانیان واجدالشرایط بر اساس قانون، سخت گیری نکنند.

وی با اشاره به بلاتکلیفی پرونده برخی زندانیان، از معاونین خود خواست به این پرونده‌ها ورود کرده و وضعیت این دست زندانیان را تعیین تکلیف کنند.

دادستان تهران با تاکید بر آموزش‌های تخصصی برای بازپرس‌ها تصریح کرد: بازپرس‌هایی که در زمینه‌های تخصصی کار می‌کنند، حتما باید آموزش‌های لازم را ببینند.

همچنین در ابتدای این جلسه، روسای دادسراهای چندگانه تهران به بیان مسایلی در خصوص قانون آئین دادرسی کیفری جدید که از تیرماه سال 94 اجرایی شده است، پرداختند و نکاتی را در این زمینه به سمع و نظر دادستان تهران رساندند.

گفتنی است صبح روز پنج شنبه نیز جلسه آموزشی آئین دادرسی کیفری با حضور دادستان در شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب تهران برگزار شده بود.

برای مشاهده گزارش تصویری جلسه شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب تهران به اینجا مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها