دو برادر که به روش پنچر کردن خودرو 37 میلیون تومان از مشتری بانک سرقت کرده بودند در عملیات پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۲۱۰۹۵
پنچر کردن خودرو، شگرد 2 برادر سارق

به گزارش جام‌جم، بهمن سال گذشته مرد میانسالی با مراجعه به شعبه اول بازپرسی دادسرای ویژه سرقت، از سرقت 37 میلیون تومان پولش توسط دو سارق موتورسوار خبر داد. این مرد در شکایتش گفت: روز گذشته از بانکی در محله پاسگاه نعمت‌آباد 37 میلیون تومان پول دریافت و با خودروی پژو 206 به سمت خانه حرکت کردم. پس از طی مسافتی کوتاه، متوجه پنجری لاستیک خودرو شدم. برای اطمینان کیف حاوی پول‌ها را زیر صندلی گذاشتم و مشغول تعویض لاستیک شدم. هنوز دقایقی نگذشته بود که دو مرد موتورسوار که کلاه بر سر داشتند، نزدیک خودرو شده و با برداشتن کیف پول متواری شدند.

با اعلام این شکایت، تحقیقات برای شناسایی دو سارق آغاز شد اما هیچ ردی از آنها به دست نیامد.در ادامه تحقیقات،کارآگاهان پلیس متوجه شدند سارقان 37 میلیون تومان پول در عملیات پلیس آگاهی در روز دوشنبه دستگیر شده‌اند .

روز گذشته دو متهم که باهم برادر بودند، به دادسرا منتقل شده و به سرقت کیف حاوی پول اعتراف کردند.

متهم 46 ساله به نام کاوه در باره جزئیات سرقت گفت: همراه برادرم نیما آن روز در شعبه متوجه برداشت پول از سوی مرد میانسال شدیم و لاستیک خودرویش را پنچر و او را تعقیب کردیم. وقتی برای پنچرگیری توقف کرد، کیف پول را سرقت کردیم. در این مدت سرقت دیگری انجام ندادیم. من یک بار در سال 78 به اتهام سرقت دستگیر شدم و یک سالی را در زندان بودم.در ادامه نیما 33 ساله که او نیز دارای سابقه دستگیری به اتهام سرقت بود، به دزدیدن 37 میلیون تومان پول اعتراف کرد.متهمان با دستور بازپرس محمدامین نصرتی بازداشت شدند تا در رابطه با دیگر جرایمشان تحقیق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها