کفاشیان: تفاهم با صداوسیما به رشد فوتبال کمک می‌کند

تشکر رئیس فدراسیون فوتبال از رسانه ملی

رئیس فدراسیون فوتبال درباره توافق با سازمان صداوسیما گفت: قطعا با همکاری دوجانبه می‌توان مشکل حق پخش را رفع کرد.
کد خبر: ۸۲۱۰۳۰

به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره توافق با صداوسیما گفت: بعد از چند ماه سرگردانی درباره پرداخت نشدن حق پخش تلویزیونی و در جهت حرفه‌ای شدن فوتبال باشگاهی لازم بود سیستم منسجم جدیدی را جایگزین پرداخت حق پخش قبلی از صداوسیما کنیم. وی افزود: طی مذاکرات مختلف، تفاهم‌نامه‌ای بین فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما به امضا رسید که با درک شرایط مالی و طبق قانون صداوسیما برای پرداخت حق پخش و مسابقات فوتبالی و همچنین تامین منابع مالی فوتبال کشور اعم از تیم‌های ملی و تیم‌های فوتبال پایه همراه بود. این تفاهم‌نامه در راستای پیدایش فناوری نوین رسانه ملی، تلویزیون تعاملی آی‌پی‌تی‌وی به امضا رسید که بر اساس آن نمایندگان صداوسیما با همکاری سازمان لیگ موظفند حداکثر ظرف دو ماه آینده، برنامه‌ریزی‌های نهایی را انجام داده و در جهت همکاری‌های مرتبط با فدراسیون فوتبال، ساز و کار اجرایی آن را مشخص و ارائه کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: بر همین اساس طبق این تفاهم‌نامه سهمی برای فوتبال و باشگاه‌های کشور و سهمی برای صداوسیما منظور می‌شود که می‌تواند درآمدها را با انگیزه و رشد فوتبال توسعه دهد که از مزایای اصلی آن برای باشگاه‌های کشور این است که از طریق حق پخش تلویزیونی به حقشان می‌رسند.

کفاشیان یادآورشد: از صداوسیما به خاطر این‌که شرایطی را فراهم کرد تا تفاهم‌نامه منعقد شود، تشکر می‌کنم. بی‌شک اگر روزی فوتبال کشور بخواهد حق پخش واقعی را که حقش است، دریافت کند، باید فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما به همکاری تعاملی و دو جانبه خود ادامه دهند و دور شدن یا برخورد با یکدیگر به هیچ عنوان راهکار مناسبی نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها