در این فیلم بیننده شاهد لحظه هراس آور ریزش خانه های مسکونی در سوادکوه مازندران و در پی بروز سیلاب روز گذشته خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۸۳۵۴
فیلم لحظه ریزش خانه های مسکونی در سواد کوه

فرماندار سوادکوه گفت: سیل شب گذشته به روستاهای سوادکوه خسارت‌های سنگینی وارد کرد.

رجب‌علی وهابی، بیشترین آسیب‌های سیل اخیر را در روستاهای ولوپی و راستوپی اعلام داشت و اظهار کرد: محور "چرات" و "انن" به جز آلاشت به محور اصلی بازگشایی شده و احتمالا با ادامه بارش راه آلاشت بازگشایی نخواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی فرمانداری و هلال‌احمر برای این مناطق به وسیله نیروهای امدادی ارزاق مورد نیاز ارسال می‌شود.

وهابی همچنین از آسیب پل کلاریجان و تخریب کامل پل پارسی و قطع کامل راه ارتباطی این روستا توسط شدت سیل خبر داد و اظهار کرد: سیل امروز به تاسیسات شرکت البرز مرکزی و کارخانه کک سازی نیز رسیده و آسیب‌هایی به این تاسیسات وارد کرده است.

فرماندار سوادکوه با اشاره مصدومیت دو جوان 35 و 37 ساله در روستای مومج‌خیل سوادکوه بر اثر وقوع سیل عنوان کرد: این دو جوان برای نجات خانواده خود از سیل دچار آسیب شدند که با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وهابی با اعلام اینکه تمامی زمین‌های کشاورزی در مسیر سیل تخریب شدند؛ شدت تخریب سیل را بسیار بالا دانست و گفت: برای برآورد خسارت نیاز به برنامه‌ریزی و زمان بیشتری است و کارشناسان با برررسی‌های لازم میزان خسارت را اعلام می‌کنند.

وی کفت: 10 اداره و نهاد و شرکت‌های مختلف معدنی و راه‌سازی با ستاد بحران شهرستان سوادکوه برای کمک به رفع مشکل کمک می‌کنند و تجهیزات و ماشین‌آلات این ادارات و شرکت‌ها در صحنه سیل حاضر شدند.

منبع فیلم: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
۰
۰
خوب دیگه اینها همش تاوان مملكت با مدیریت دیمی میباشد.
مدیران زیادی هستند كه شایستگی قرار داشتن در جایگاه فعلی را ندارند ولی به لحاظ از انجا كه شایسته سالاری بر بیشتر ادارات و سازمان های ما حاكم نیست ، وقوع جنین فجایعی عادی
ادعاها را كنار بگذارید! روستاهای ایران را از فلاكت نجات دهید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
۰
۰
چشم مسئولین روشن. اشكال نداره به داد مردم مظلوم دنیا برسید
سیدعلی رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
هیچ ربطی نداره
R
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
۰
۰
باید یه خسته نباشید گفت به سازمان هواشناسی و نیروهاش
با این پیش بینی و اطلاع رسانیشون .... من جز كسایی بودم كه تو این مصیبت بعنوان مسافر گیر كرده بودم . بیچاره اونایی كه جونشونو بخاطر این كم كاری این سازمان از دست دادند و اونایی كه داغ عزیز موند به دلشون و بی خانمان شدند. واقعا متاسفم برای سازمان هواشناسی كه نتونست یه پیش بینی ساده ای كه تو دنیا به راحتی انجام میشه رو داشته باشه برای هلال احمر كه اون همه مسافر در راه مانده و آواره رو و نتونست سازمان دهی كنه و برای سازمان مدیریت بحران كه هیچ برنامه ریزی ای تو این همه مدت نكرده و تو این جور مواقع اینطوری ادما باید جونشونو از دست بدند. این نشون میده كه آدم هایی كه لایق رسیدن به جایی هستند یا خونه نشینند یا مهاجرت كردند
برزو
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
۰
۰
چقدر باید دیدن صحنه هایی این چنین دلخراش مات و مبهوت سهل انگاری ها و نا كارآمدی مسئولین بود؟! چطور ملت بیچاره ما ملت مظلوم نیستند كه در این گونه رویدادها و فجایع كه شاید از سر گذراندن آن در تمام ممالك پیشرفته كاری عادی است باید چنین فاجعه بار برای ما رقم بخورد... جالب اینجاست كه حال فكر كنیم دیگر ممالك به ما حمله كنند و چند موشك و بمب به مراكز حیاتی پایتخت برخورد كند!!! چه ستاد بحرانی بشود!!!

نیازمندی ها