بارتومئو بار دیگر رئیس بارسلونا شد

تبدیل یک رئیس منفور به محبوب

جام جم ورزشی: جوزپ ماریا بارتومئو تا سال 2021 رییس باشگاه بارسلونا شد. او در این راه رقیب سرسختی به نام خوان لاپورتا را شکست داد.
کد خبر: ۸۱۷۹۲۷
بارتومئو مدیرعامل بارسلونا شد

به گزارش جام جم ورزشی ، انتخابات زودهنگام باشگاه بارسلونا برگزار شد که در آن جوزپ ماریا بارتومئو موفق به شکست سایر رقبا شد و تا سال 2021 روی صندلی بالاترین مقام در این باشگاه خواهد نشست.

خوان لاپورتا، یکی از نامزدهای اصلی این باشگاه که پیشتر نیز رییس باشگاه بوده نتوانست در این انتخابات بارتومئو را شکست دهد. در دوره قبل و هنگام حضور بارتومئو در کرسی ریاست بارسلونا، کسب سه گانه در فصل گذشته و کنار هم قراردادن مثلث فوق العاده خط حمله بارسلونا که تشکیل شده از لیونل مسی، نیمار و لوییس سوارس است توانست رای بیشتری برای بارتومئو جمع آوری کند. تغییرات اساسی که خوان لاپورتا قصد انجام آن را داشت رای کافی نیاورد تا رییس پیشین باشگاه بارسلونا که بین سال های 2003 و 2010 روی صندلی ریاست نشسته بود، در این انتخابات شکست بخورد.

در این انتخابات 109 هزار هوادار عضو باشگاه بارسلونا واجد رای دادن بودند که نزدیک به 40 درصد آنها در انتخابات شرکت کردند. بارتومئو بیش از 50 درصد آرا را به خود اختصاص داد.

لاپورتا تنها 10 هزار و 200 رای آورد و نتوانست خودش را به بارتومئو برساند. آگوستی بندیتو نیز سه هزار و 386 رای آورد و تونی فریخا هم هزار و 750 رای. با انتخاب بارتومئو به نظر می رسد اعضای باشگاه بارسلونا بر این باورند که شرایط کنونی بارسلونا باید ادامه یابد. آنها دوست نداشتند ثباتی که اکنون در این باشگاه وجود دارد توسط وعده های تغییر لاپورتا دستخوش اقداماتی شود که آنها نتیجه‌اش را نمی‌دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها