رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ضمن اشاره به دستگیری سرکرده یک باند سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده غرب تهران، گفت: این متهم به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۱۷۷۶۶
سرکرده باند سرقت لوازم خودرو دستگیر شد

سرهنگ سعید کفراشی، رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ضمن اشاره به دستگیری سرکرده یک باند سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده غرب تهران، گفت: این متهم پس از ۱۰ شبانه روز تحقیقات بازداشت شده و در کلانتری به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

وی افزود: در پی افزایش سرقت های لوازم و محتویات خودرو در سطح حوزه استحفاظی این یگان، که به گفته شاهدان ماجرا از سوی سرنشینان یک دستگاه خودروی تیره رنگ انجام شده بود، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران تخصصی این یگان قرار گرفت.

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گفت: در این رابطه ماموران به بررسی میدانی محل های وقوع سرقت پرداخته و با بهره گیری از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی چندین خودرو مشابه در این خصوص شدند که در نهایت با بررسی سوابق و مشخصات مالکان خودروها و استفاده از شگردهای تخصصی و پلیسی مشخص شد که سارقان با یک دستگاه خودروی سواری تیره رنگ که متعلق به فردی به نام «ش»است، اقدام به سرقت می کنند.

سرهنگ کفراشی افزود: در بررسی های بعدی مشخص شد که این فرد یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار پایتخت است که ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان نیز به جرم سرقت در تعقیب او هستند.

وی ادامه داد: پس از ۱۰ شبانه روز تحقیقات بلاخره ماموران موفق شدند مخفیگاه این متهم را در محدوده طرشت شناسایی کنند و برای دستگیری وی پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند.

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گفت: در این عملیات، متهم در حالی که با خودروی مذکور قصد ترک مخفیگاهش را داشت دستگیر و در بازرسی بدنی از متهم مقادیری مواد مخدر کشف شد و همچنین در بازرسی از محل سکونت و خودروی متهم نیز تعداد زیادی اجناس مسروقه شامل، رادیو، ضبط، لپ تاپ، چندین گوشی تلفن همراه، انواع و اقسام مدارک مختلف از قبیل گواهینامه، کارت اتومبیل، بیمه نامه، شناسنامه، پاسپورت، کارت پایان خدمت، دسته چک های مختلف، کارت های عابر بانک با اسامی متفاوت و غیره کشف و ضبط شد.

سرهنگ کفراشی افزود: متهم به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد و متعاقبا همدستان خود و مالخر اموال مسروقه اش را نیز معرفی کرد و این سه نفر نیز متعاقبا در عملیات همزمان بازداشت و پس از اعتراف به جرایمشان به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها