جام جم ورزشی: ایران برای صعود به مرحله نهایی جام جهانی روسیه کار سختی را پیش رو خواهد داشت و شاگردان کی روش باید برای ژاپن، کره جنوبی و استرالیا به عنوان مدعیان اول بجنگدد.
کد خبر: ۸۱۷۰۱۹
کی‌روش: برای یک سهمیه باید بجنگیم

تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی و در بازی اول برابر ترکمنستان با حضور جوانانش به تساوی رسید. هر چند به نظر می رسد صعود ایران از این مرحله محتمل باشد اما کی روش دورنمای تیم ملی را در تقابل با حریفان قدرتمند و درجه اول آسیا سخت می داند.
سرمربی تیم ملی با توجه به امکانات فراهم شده و شرایط ایران حضور در جام جهانی را به عملیاتی غیرممکن تشبیه کرده و امیدوار است در مصاف با حریفان درجه اول شانس صعود ایران را بالا ببرد.
سرمربی تیم ملی در این باره به فارس می گوید : باید به آن توجه کنیم این است که آسیا 4 سهمیه در روسیه خواهد داشت که بار دیگر تکرار می‌کنم 3 سهمیه کم و بیش از قبل مشخص است؛ ژاپن، کره جنوبی و استرالیا. وی ادامه داد: یک سهمیه برای تیم‌های در درجه اول ایران، امارات، قطر، عربستان، چین، ازبکستان و در پشت سر آنها عمان، اردن، عراق و کره شمالی می‌ماند.
کارلوس کی روش برای صعود به مرحله نهایی جام جهانی در روسیه عنوان می کند برنامه ای وسیع برای تدارک در نظر گرفته شود: بسیار واجب است که بتوانیم یک برنامه آماده‌سازی بسیار قوی، جدی و کارآمد را برای موفقیت تیم ملی داشته باشیم. در حال حاضر لحظات بسیار حساس و خطیری را پیش‌روی خود داریم و امکان از دست دادن هیچ موقعیت یا زمانی را نخواهیم داشت. در زمان مناسب اگر حمایت صحیح با منابع لازم و همینطور راهکارهای مرتبط صورت نگیرد به گونه‌ای فرار از مسئولیت خواهد بود. هیچ شکی ندارم که هواداران خوب تیم ملی استحقاق دیدن تیم ملی کشورشان را در جام جهانی روسیه دارند. اگر بخواهیم به آن رویا برای تیم ملی ایران دست پیدا کنیم، باید حمایت‌های مناسب در زمان درست صورت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
۰
۰
این چه تفسیری است آقای كی روش ؟ اگر این تیمها را شانس اول می دانید پس با این حساب رقابت با آنها بی فایده است شما اشتباه می كنید . آسیا چهار سهمیه دارد وایران هم شانس اول صعود است .!

نیازمندی ها