شمخانی در نشست کمیسیون ویژه «برجام»:

بررسی برجام در مجلس در جهت منافع ملی است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی دست از تهدید برنداشته است و دائم تهدید می‌کند؛ اما باید بدانیم که سطح تهدیدات آنها نمی‌تواند از حد تریبون‌ها و رسانه‌ها فراتر برود.
کد خبر: ۸۱۶۱۱۳

علی شمخانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهراتی چون 22 بهمن و روز قدس تصریح کرد: از ابتدای سال 57 تا به امروز، مردم ایران پرشور و پرحرارت در تمامی راهپیمایی‌ها حضور داشته‌اند که نشان می‌دهد ملت ایران زنده و حاضر در میدان عمل است.

فرمانده سپاه: تنها راه غرب، ادامه مسیر دیپلماتیک است

فرمانده کل سپاه پاسداران در مورد مذاکرات وین و تهدیدات برخی کشورها نسبت به پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات افزود: آنها می‌دانند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و تنها راهی که برای نفوذ بین ملت‌های منطقه و به خیال خودشان رسیدن به نتیجه پیدا کرده‌اند، ادامه همین حرکت است.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در گفت‌وگو با العالم تصریح کرد: آنها بیش از ما به این مذاکرات نیاز دارند؛ تهدید نظامی هیچ جایگاهی نداشته است؛ گرچه آنها در امر مذاکره کارکشته هستند ولی بیشتر از ایران به دنبال نتیجه مذاکرات هستند.

هاشمی: مذاکره کنندگان کشورمان در جهاد دیپلماسی هستند

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور پرشور مردم سراسر کشور در مراسم روز جهانی قدس، این حضور را ناشی از وقت‌شناسی و هوشیاری خوب مردم در مقاطع حساس و خاص دانست.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی افزود: در حالی که منطقه در شرایط حساس آتش‌افروزی تروریست‌ها قرار دارد و فلسطینی‌ها به دلیل بی‌توجهی دولت‌های اسلامی تحت فشار هستند و مورد بی‌مهری و ظلم مضاعف قرار گرفته‌اند مذاکره‌کنندگان شجاع کشورمان با نمایندگان کشورهای 1+5 در میدان مذاکرات هسته‌ای در حال جهاد دیپلماسی قرار دارند و مردم با درک شرایط و زمان‌شناسی خاص خود، حضور و حمایت‌های پرشور خود را از آرمان‌های مردم فلسطین به جهانیان نشان دادند که باید از این هوشیاری و زمان‌شناسی مردم قدردانی و تشکر کرد.

درخواست روح‌الامینی برای احضار احمدی‌مقدم و رادان

سعید مرتضوی، مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی، دیروز پس از خروج از دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین جلسه رسیدگی به شکایات جدید آقای رو‌ح‌الامینی و شکایات سازمان تامین اجتماعی در شعبه 9 دادگاه کیفری برگزار شد.

به گزارش فارس، مرتضوی گفت: یکی از تقاضاهای آقای روح‌الامینی مبنی بر احضار احمدی‌مقدم به عنوان فرمانده سابق نیروی انتظامی به دادگاه بود.

همچنین وی اصرار داشت سردار رادان و سردار علیپور از مسئولان سابق نیروی انتظامی و پلیس امنیت هم به دادگاه احضار شوند. مرتضوی افزود: قرار شد تا در جلسه بعدی، دادگاه این تقاضاها را بررسی کرده و ببیند کدام یک از آنها قابل اجراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها