جام جم ورزشی: هواداران برخی از باشگاه های اروپایی جدایی های تلخی را در باشگاه های محبوبشان دیدند.
کد خبر: ۸۱۵۸۵۵
وداع دسته جمعی اسطوره ها

به گزارش جام جم ورزشی ، امسال اسطوره های بزرگی از باشگاه هایشان جدا و راهی تیم های دیگر شدند. در واقع هیچ سالی به اندازه سال 2015 دنیای فوتبال شاهد وداع ستاره های محبوب با باشگاه هایشان نبود. اما حساب چهار بازیکن از بقیه جدا بود، بازیکنانی که اسطوره های باشگاه های بارسلونا، لیورپول، رئال مادرید و چلسی به شمار می روند:

ژاوی: او در بارسلونا تمام افتخارات موجود را به دست آورد اما با این حال هیچکس تصورش را نمی کرد که وی امسال از بارسا جدا شود و به لیگ ستارگان قطر برود. او یکی از بزرگ ترین اسطوره های باشگاه بارسلونا به شمار می رود که البته از لحاظ کسب افتخار رکورد دار است. او با تیم السد قطر قرارداد بسته است.

استیون جرارد: جرارد نیز به 17 سال حضور خود در لیورپول پایان داد و راهی لس آنجلس گالکسی شد. افسوس بزرگ وی این است که هرگز با لیورپول قهرمان لیگ برتر نشد. جرارد محبوب ترین ستاره تاریخ باشگاه لیورپول به شمار می رود.

ایکر کاسیاس: کاسیاس هم از رئال مادرید رفت. ایکر کاسیاس مقدس و افسانه ای بالاخره تاب نیمکت نشینی را نیاورد و راه پورتو را در پیش گرفت.

پتر چک: سنگربان چلسی تمام افتخارات موجود را با چلسی به دست آورد اما در یک فصل اخیر رقابت با یک سنگربان جوان به نام تیبوت کورتوآ را واگذار کرد تا چاره ای جز جدایی نبیند. او اخیرا به آرسنال پیوسته که فصل گذشته به دلیل ضعف دروازه بانی بسیار آسیب دید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها