عضو تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت:رسیدن به تفاهم براساس اظهارنظرهای طرفین است و مکتوب نمی شود و متاسفانه هنگام رسیدن به توافق و مکتوب کردن آن ، برخی از تفاهم ها از سوی طرف غربی ، تغییر می کند.
کد خبر: ۸۱۵۵۸۸
طرف غربی موقع مکتوب کردن تفاهم ها نظرش را تغییر می دهد

مجید تخت روانچی روزجمعه در حاشیه مراسم ختم مادرهمسرش درمسجد جامع شهرک غرب درجمع خبرنگاران در خصوص روند مذاکرات هسته ای در وین افزود: ما به پشتوانه ملت و دستورات مقام معظم رهبری با قدرت مذاکرات را با رعایت خطوط قرمز و حفظ عزت ملت ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با نتایج مذاکرات گفت: مذاکرات بالا و پایین دارد و اتفاقات روز پنجشنبه نیز موضوع خاصی نبوده و طبیعت مذاکرات است.

تخت روانچی ادامه داد: طرف غربی برای خود ضرب الاجلی را تعیین کرده بوده، که تعیین آن برای ما موضوع خاصی نبوده و ما تا رسیدن به نتایج تعریف شده، مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

عضو تیم مذاکره کننده هسته ای اظهارکرد: قصد ما از مذاکرات حل با عزت قضیه هسته ای است و ما عزت ملت ایران را با چیزی معامله نمی کنیم.

وی با تاکید برمتقابل بودن تفاهم گفت: تغییراتی در تفاهم به وجود آمده است و این موضوع عجیب وغریبی نیست، ما با قدرت و با حفظ اصول و خطوط قرمز خود در مقابل خواسته های خارج از تفاهم اولیه ایستادگی خواهیم کرد.

تخت روانچی در زمینه تعیین درصد روند پیشرفت مذاکرات در وین افزود: نمی توان درصد مشخصی ارایه کرد، اما تکمیل اسناد وضمایم به اتمام رسیده و چند نکته باقی مانده کلیدی نیز با بحث و مذاکره حل خواهد شد، از نظر ما ضرب الاجل وجود ندارد وتا رسیدن به نتیجه، مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

مجید تخت روانچی از اعضای تیم مذاکره کننده کشورمان با کشورهای 1+5 پنج شنبه شب، وین را برای شرکت در مراسم ختم مادر همسرخود ترک کرد و به تهران آمده است .

وی امروز دوباره به وین بازمی گردد تا تیم مذاکره کننده کشورمان را همراهی کند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها