یونیورسیاد دانشجویان جهان

طلای سوم کاروان ایران به دست آمد

تکواندوکار وزن اول تیم ملی با برتری مقابل حریف بلژیکی خود ضمن کسب سومین طلای ایران در یونیورسیاد دانشجویان جهان، باعث رسیدن کاروان کشورمان به مکان دهم جدول رده‌بندی این رقابت ها شد.
کد خبر: ۸۱۵۴۸۸
طلای سوم کاروان ایران به دست آمد

در سومین روز از مسابقات تکواندوی بیست و هشتیمن دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان آرمین هادی پور در وزن ۵۴- کیلوگرم با کسب چهار پیروزی متوالی راهی بازی نهایی شد.

وی برای کسب مدال طلا به مصاف «موراد لاچروی» از بلژیک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک صاحب پیروزی شد و سومین طلای ایران در این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

نماینده سبک وزن تکواندو کشورمان در نخستین مبارزه خود در این رقابت ها موفق شد با نتیجه ۲۴ بر ۳ «اولبیک موراتالیف»، نماینده قرقیزستان را شکست دهد و در ادامه «مولوم تومنبایار» از مغولستان را ۸ بر ۳ مغلوب کرد.

وی در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت ها نیز «ساویکی امنارونگ» نماینده تایلند ۱۱ بر ۵ شکست داد.

هادی‌پور در مرحله نیمه نهایی هم «کیم دائیک» از کره‌جنوبی را در پایان راند دوم ۲۰ بر۴ شکست داد و به بازی نهایی راه یافت تا با برتری ۴ بر یک مقابل تکواندوکار بلژیکی به مدال طلای این وزن دست پیدا کند.

کاروان اعزامی کشورمان که قبل از این مدال طلا با هشت مدال رنگارنگ در مکان چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها قرار داشت با کسب طلای هادی‌پور تا مکان دهم بالا آمد و جای لهستان را گرفت.

ایران تا این لحظه ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز بدست آورده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها