جام جم نوا: هنرمندان فلسطینی در غزه با اجرای قطعه موسیقی «شکرا لایران» از حمایت های مادی و معنوی ایران از مردم و مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تشکر کردند.
کد خبر: ۸۱۵۴۷۱
«شکرا لایران»؛ ترانه فلسطینی ها برای تشکر از ایران

هنرمندان فلسطینی با اجرای قطعه موسیقی «شکرا لایران» از حمایت های مادی و معنوی ایران از مردم و مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تشکر کردند.
روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده با اعلام این خبر، تاکید کرد: اجرای اثر «شکرا لایران» که توسط یک گروه مردمی در غزه انجام شده را «محمد ابوعیطه» بر عهده داشته است.
ابوعیطه در این باره گفت: ملت فلسطین هرگز حمایتهای ملت و دولت جمهوری اسلامی از آرمان فلسطین را فراموش نمی کند.
وی در توضیح نماهنگ «شکرا لایران» گفت: در این قطعه ضمن تشکر از کمک های مادی و معنوی مردم و حکومت ایران از مردم فلسطین و حمایت تسلیحاتی از مقاومت اسلامی، به برخی از نمونه های کمک های تسلیحاتی ایران همچون موشک فجر 5 و سجیل اشاره شده و بر وحدت امت اسلامی به عنوان تنها وسیله رهایی قدس تاکید می شود.
ابوعیطه افزود: تیم تهیه کننده و مجری، این قطعه را به نمایندگی از مردم غزه تهیه کرده و به ملت ایران هدیه می کنند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یه درمونده
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
۰
۰
والا خوبه
خیلی جاهای مملكت خودمون مردم توی فرق و بدبختی و با هزار تا فلاكت دارن زندگی میكنن و از صبح تا شب با هزارتا مشكل دست و پنجه نرم میكنن بعد شما ها دائم سنگ فلسطین و اعراب رو به سینه میزنین. اخه چرا؟

نرم افزار موبایل
-
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
۰
۰
درود بر شما / چندی پیش در تابناك و خبرآنلاین خواندم راجع به اینكه حدود 70 درصد فلسطینیان در نظر سنجی اخیر به متنفر و غیر قابل اعتماد و دوست نداشتن ایرانی هارا داده بودند حالا قسم حضرت عباس را قبول كنیم یا دمب خروس /دوست عزیز واقعیت عین ریاضیاته و قابل تعریف نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها