زن میانسال و کارگر خدماتی در دو ماجرای جداگانه به دلیل سقوط از ارتفاع جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۸۱۴۳۲۳
مرگ تلخ زن و مرد بر اثر سقوط از ارتفاع

به گزارش جام‌جم، در نخستین حادثه ساعت 7 صبح پنجشنبه گذشته مرد میانسالی در تماس با ماموران کلانتری ابوسعید از خودکشی همسر 50 ساله‌اش خبر داد. با حضور ماموران در محل حادثه در خیابان قلمستان آنها با جسد غرق در خون این زن روبه‌رو شدند. همسر این زن در تحقیقات مدعی شد: «زنم دچار افسردگی و بیماری روحی بود. همیشه حواسم به او بود و وقتی حالش بد می‌شد، او را با کمربند به خودم می‌بستم تا دست به کار خطرناکی نزند. متاسفانه صبح او خودش را از پنجره اتاق خواب در طبقه سوم به پایین انداخت.» با اظهارات این مرد جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در حادثه دیگری که در نیاوران تهران رخ داد، کارگری به علت سقوط از ارتفاع جانش را از دست داد. در این حادثه که در برجی در منطقه نیاوران رخ داد، مرد 40 ساله‌ای که همراه همسرش در حال نظافت خانه ای بود، ناگهان تعادلش را از دست داد و از طبقه نهم یک برج سقوط کرد.

همسر این مرد در تحقیقات به سجادمنافی آذر، بازپرس ویژه قتل گفت: همسرم مشغول تمیز کردن پنجره‌ها بود که پایش لیز خورد و به پایین سقوط کرد. در ادامه با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
۰
۰
بنده خدا برای یك لقمه جونشوازدست داد خدا بیا مرزش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها