گمانه‌زنی و شایعات پیرامون حضور علی دایی در راس کادر فنی ملوان انزلی کم‌کم رنگ و بوی واقعیت به خود می‌گیرد، زیرا رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان از توافق 90 درصدی با دایی خبر داد و این‌که فقط یک بند هنوز مورد موافقت دایی قرار نگرفته است.
کد خبر: ۸۱۴۲۲۸

به دنبال مشخص شدن مالکیت باشگاه ملوان، هیات مدیره این باشگاه از دیروز مذاکره با علی دایی را به طور رسمی پیگیری کرد. رئیس هیات مدیره باشگاه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: در مذاکرات انجام شده در 9 بند به توافق رسیده‌ایم و یک بند باقی‌مانده که امروز علی دایی در مورد آن نظر خواهد داد.

پس از بررسی‌های مسئولان شهری به همراه احمد دنیامالی، داریوش بهشتی مالک70 درصد از سهام باشگاه ملوان شد و 30 درصد سهام همچنان در اختیار نیروی دریایی ماند.

داریوش بهشتی در نخستین اظهارنظر خود درباره خرید ملوان به سایت این باشگاه گفت: امسال غیر از ۱۳ میلیارد تومانی که برای خرید سهام هزینه کرده‌ایم باید بیش از ده میلیارد تومان برای داشتن تیمی مدعی هزینه کنیم.

فعلا بزرگ‌ترین دغدغه هیات مدیره باشگاه ملوان تسویه حساب مالی بازیکنان فصل پیش است که بخش عمده بدهی‌های باشگاه (حدود چهار میلیارد تومان) را رقم زده است. در حال حاضر چند بازیکن سرباز مثل حسین ماهینی، حسین کنعانی، آرش افشین، محمدحسین مهرآزما و سیدحسین حسینی به همراه بازیکنان تیم‌های پایه تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. این شرایط در حالی است که مسابقات لیگ برتر از 9 مرداد ماه آغاز می‌شود و تمرینات تیم فوتبال ملوان هنوز با بازیکنان پایه درحال پیگیری است.در صورت قطعی شدن سرمربیگری علی دایی وی پس از دراگان اسکوچیچ و استیون میسلویچ دو مربی خارجی ملوان و فیروز کریمی، چهارمین سرمربی غیربومی ملوان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها