توصیه می شود افراد حساس این فیلم را مشاهده نکنند. شبه جزیره سینا مصر به استثناء اماکن توریستی آن از هرگونه امکاناتی محروم است. بیابانی دورافتاده که اهالی آن در انزوا به سر میبرند. ماموران امنیتی می توانند هر بلایی را به سر آنها بیاورند بی آنکه دنیا باخبر شود.
کد خبر: ۸۱۳۷۶۲
شکنجه های وحشتناک اهالی سینا در مصر + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، در این فیلم ویدئویی اهالی شبه جزیره سینا از سوی ماموران امنیتی مصر و به دستور ژنرال عبدالفتاح السیسی به سختی شکنجه می شوند.

اعضای قبایل ساکن در شبه جزیره سینا از کمترین امکانات برای زندگی برخوردار بوده و عملا در حاشیه قرار دارند. توسعه و پیشرفت در شبه جزیره سینا جایی ندارد. به همین دلیل اغلب قبایل مخالف حکومت السیسی هستند.

ماموران امنیتی مصر به بهانه تروریسم اعضای قبایل را شکنجه و تحقیر می کنند. همین مساله می تواند منجر به گرایش این مردم به گروه های تندرو شود.

با هم فیلم را ببینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
ع نوری از كرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
بعد از این كارشان در روز 5 مرتبه نماز هم می خوانند .رضایت خلق خدا واجب تر از همه چیز است وتنها وهابی ها هستند كه برای انسان ارزش قائل نیستند و الا شیعه سراسر رحمت و انسانیت است .علتش داشتن مقتدای صالح میباشد ومثال این حركات در كشور مسلمان نباید صورت گیرد .به نازم به تمدن و انسانیت ما ایرانیان .خداییش حیف است ما را به جشم اینها ببینند

نیازمندی ها