درباره احسان علیخانی و ماه عسلش

همه مصائب یک مجری تلویزیونی

احسان علیخانی راز ازدواج نکردنش را در برنامه «ماه عسل» شب گذشته فاش کرد.
کد خبر: ۸۱۳۶۵۲
احسان علیخانی راز ازدواج نکردنش را  فاش کرد

شب گذشته در چهاردهمین شب از ماه مبارک رمضان، برنامه «ماه عسل» در لحظات طلایی منتهی به افطار شریک لحظات ناب مخاطبان خود شد.

احسان علیخانی مجری این برنامه با همان بیان و روال همیشگی اش آغازگر چهاردهمین برگ از «ماه عسل» شد.

پس از باز شدن دکور، یک زوج سالمند به همراه 6 مهمان دیگر در قاب کهکشانی «ماه عسل» جای گرفتند.

زوج سالمند با سن ٨٩ و ٩٤، هفتاد و دو سال در کنار هم عاشقانه زندگی می کردند.

زمانی که خانم اعلام کرد که متولد ١٤تیر ١٣٠٥است، علیخانی گفت که "پس ٤ روز دیگر تولد شماست" و از مهمانان و عوامل پشت صحنه خواست تا برای تولد مادر دست بزنند. بعد از اتمام دست زدن افراد داخل قاب دوربین، گویا دست زدن عوامل پشت صحنه هنوز ادامه داشت، علیخانی با اشاره به این مطلب گفت: فاصله زیاد است و دوستان متوجه قطع دست زدن ما نمی شوند البته دوستان من کمی هم خنگ تشریف دارند بعد از پایان دست زدن ما کف می زنند موج مکزیکی ایجاد می شود.

این زوج سالمند، رمز موفقیت زندگی مشترکشان را در طی این ٧٢سال، عشق بدون آلایش و تشریفات تلقی کردند و به همراه پسر و نوه شان به برنامه آمده بودند. نکته ی مهم دیگر اینکه مادر در سن ٨٩ سالگی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده بود.

مهمان بعدی، مرد ٧٤ ساله و کوهنورد بود که قله های زیادی چون دماوند و آرارات فتح کرده بود.

مهمان دیگر «ماه عسل» یک مرد ٨٤ ساله به همراه دو نوه اش بود، این مرد سالمند با داشتن دو مدرک لیسانس در رشته فلسفه و علوم تربیتی همچنان در رشته حقوق به تحصیل می پرداخت.

یکی از نوه های او مشغول تحصیل در رشته پزشکی و دیگری دارای مدرک دیپلم بود. علیخانی به نوه ای که تحصیلات دیپلم داشت ، گفت :با داشتن چنین پدربزرگی چرا شما درس را ادامه ندادید، کمی از او یاد می گرفتید نوه ی پیرمرد در برابر صحبتهای علیخانی کمی سکوت کرد و بعد افزود: من به دلیل فوت پدرم مجبور بودم کار کنم. علیخانی از صحبت مهمان جا خورد و خجالت زده گفت: جواب دندان شکنی به من دادی.

بعد پخش آیتمی از جشن عروسی یک زوج ٩٢ و ٦٧ساله، مهمانان بعدی مشخص شدند، این زوج به همراه برخی از نوه ها و فرزندانشان بر روی صحنه «ماه عسل» حضور یافتند. حدود یک ماه از ازدواج این زوج سالمند می گذشت.

مادر ٦٧ساله که بیان زیبایی در طبع شعر داشت شروع به خواندن چند بیت شعر عاشقانه کرد. بعد علیخانی از او سوال کرد این شعر را برای همسرتان می خوانید؟ او گفت: نه برای شما می خوانم. علیخانی که شاید به بازخوردهای بعد از این امر فکر می کرد با تکان دادن سر به همراه لبخند گفت آخ آخ.

در بین صحبتهای مهمانان علیخانی از زوج اولی برنامه پرسید: چرا ازدواجهای جوانان امروزی دوام ندارد؟ بانوی سالمند پاسخ داد: خانم ها مقصر هستند چون زمانی که مردها خسته از سر کار به خانه می آیند مدام غر می زنند. علیخانی با توجه به انتقادهای زیاد خانم ها از لحن صحبتهایش در مورد خانم ها در برنامه های قبلی «ماه عسل»، لبخند زد و گفت :خانم ها به اندازه ی کافی از ما شاکی هستند البته آقایون هم یادشان می رود که مشکلات بیرون را داخل خانه نیاورند.

بعد یکی از مهمانان از علیخانی پرسید: چرا شما ازدواج نمی کنید؟ علیخانی پاسخ داد: ما گرفتار کار هستیم البته با دیدن این بزرگواران فهمیدیم ما تا سن ٩٢ سالگی برای ازدواج فرصت داریم.

پس از خروج از قاب کهکشانی علیخانی خاطر نشان کرد: زندگی جریان دارد و باید خودمان فردا را بسازیم و قدر ثانیه هایمان را بدانیم. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۰
۰
واقعا برا صدا وسیما متاسفم /كل صدا و سیما اشكال داره اونوقت به این 2 برنامه گیر میدن / مدیران صدا وسیما اوا باید خودتونو توبیخ واصل كنید با نهایت تاسف
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۰
۰
اقای علیخانی با اینكه طرفدارپرپاقرص تون هستم ولی خانوم هاروخیلی دست كم گرفتینا یادتون نره شماهرچی دارین ازخانوم هاست
نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
نرم افزار موبایل رازش اینه كه می خوا د تك باقی بمونه وقتی ازدواج كنه میشه یه فرد معمولی . و بعد هم دختر های مجرد احساساتی كه با یه تقی عاشق بازیگر و والیبالیست و مجری میشن هم كم نیستند . این هم باعث میشه تا از این جدابیت برای پیشبرد برنامه هاش استفاده كنه گرچه تجربه نشون داده كسانی مثل ایشون و فرزاد حسنی همون مجرد بمونند بهتره . تا اینكه یكی بدبخت كنند .
چی بگم بهت
Germany
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
عجب رازی را برملا كردی !
ای جان جان جان من
United States
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
۰
۰
یادمان باشد كه مجری گری هم نوعی بازیگری است. آقای علیخانی دستمزد می گیرد كه با میهمان برنامه اش طوری رفتار كند كه مخاطب برنامه متوجه مصنوعی بودن و بازیگری اش نشود. به قول خودشان حس میگیرد. اما به قول حافظ رحمه الله علیه: ما را به رندی، افسانه كردند . . . . . آقای علیخانی سعی كنید به چیزهایی كه می گویید، حداقل به بعضی از آنها، كمی باور داشته باشید.
بارسا عبدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
شكی در آبكی ، عوامانه و خز بودن برنامه ماه عسل و ماه عسل های مشابه نیست... شاید فقط از تصادف یا كنجكاوی وقتش رابه این چرندیات جلبكی و پیش پا افتاده بدهد ولیكن شما انگارهنوز در قرن نوزدهم و عهد فیلم های صامت سیر مبكنی و یك مقداری عقب مانده ای جانم..
انگار هنوز تو اون دوره متوقف شدی كه طرف مبرفت رو سن سینما و میپرید روی استیج كه بره انتقام آدم خوبه رو از بدمن بگیره و اون طرف هم یكی به خاطر مردن شخصیت مورد علاقه اش توی این وبلاگ هام رگش رو میزد و دختره عاشق نقش اول تو داستان میشد و به همه خواستگاراش نه میگفت!
دو روز بعد هم به نقش منفی فیلم تو خیابون حمله میشد كه انتقام قهرمان كشته شده فیلمووووو ازش بگیرن! :D
اخوی....
یه مقدار فكر كنید سپس نطق بفرمایبد ، اصلاً كار بدی نیست! :)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
۰
۰
بلابه دور كی به این زن میده
یه دختر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
چرا انقد بهش حسودی می كنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر كی منت داشته باشه باهاش ازدواج میكنه؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها