بازداشت شریک «خواننده لس‌ آنجلسی» در کیش

فروشنده خانه‌های رویایی در آلانیای ترکیه دستگیر شد + عکس

سه عضو باندی که با فروش خودروهای تصادفی از صد نفر کلاهبرداری کرده بودند در دام ماموران گرفتار شدند.
کد خبر: ۸۱۱۱۹۵
کلاهبرداری از 100 نفر با فروش خودروهای تصادفی

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران به جام‌جم گفت: شامگاه 16 خرداد ماموران کلانتری 13 گلستان در شهرستان بهارستان هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های این شهر به خودروی گرانقیمتی که چهار مرد سرنشین آن بوده و سرعت بالایی داشت، مشکوک شدند و از راننده خواستند خودرو را متوقف کند، اما او بدون توجه به این اخطار‌ها بر سرعتش افزود و گریخت.

سرهنگ داوود عبدالمالکی افزود: ماموران همچنان در تاریکی شب در جستجوی خودروی متهمان بودند تا این‌که با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سمت این خودرو شلیک کردند که با زخمی شدن یکی از متهمان از ناحیه پاشنه پا خودرو متوقف شد اما در همین موقع یکی از متهمان با برداشتن کیفی که داخل خودرو بود در تاریکی شب فرار کرد. ماموران پس از دستگیری این سه متهم اطراف را جستجو کرده، اما موفق به یافتن متهم فراری نشدند.

وی خاطرنشان کرد: با توقیف این خودرو متهمان که سهیل، امیر و صادق نام دارند برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شدند. متهمان با اظهارات متناقض مدعی بودند اشتباهی دستگیر شده‌اند. در این مرحله سرگرد کورش زرده، رئیس کلانتری 13 که احتمال می‌داد متهمان سابقه‌دار باشند به تحقیقات از آنها ادامه داد تا این‌که معلوم شد این سه متهم از افراد سابقه‌دار بوده و در زمینه کلاهبرداری فعالیت دارند.

همزمان با شروع تحقیقات، مردی که برای پیگیری پرونده کلاهبرداری به کلانتری آمده بود با مشاهده متهمان آنها را شناسایی کرد و گفت: این سه نفر همان متهمانی هستند که از چندی قبل در جستجوی آنهاست.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: با مشخص شدن این موضوع ماموران به تحقیق از این مالباخته پرداختند که مشخص شد او ساکن تهران بوده و قصد خرید خودرو داشته که از طریق آگهی روزنامه با متهمان آشنا شده و آنها با فریب وی یک خودروی تصادفی را به جای خودروی سالم به او فروخته‌اند.

وی افزود: ماموران در بررسی این ادعا متوجه شدند، متهمان از حدود صد نفر کلاهبرداری کرده و تحت‌تعقیب پلیس تهران هستند. با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و متهمان دوباره بازجویی شدند و به کلاهبرداری‌های سریالی با فروش خودروهای تصادفی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: تحقیقات از سه متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار نشان می‌دهد آنان پس از آزادی از زندان، فعالیت‌های مجرمانه‌شان را از سر گرفته و با خرید خودروهای تصادفی به قیمت پایین و تعمیر این خودروها، آنها را به جای خودروی سالم می‌فروختند.

با اعتراف این سه متهم و با توجه به این‌که کلاهبرداری‌های متهمان در حوزه شهر تهران رخ داده بود، روز گذشته پرونده این افراد با عدم صلاحیت رسیدگی به دادسرای تهران ارسال شد تا تحقیقات تکمیلی از آنها انجام شود.

نفر چهارم این باند همچنان تحت‌تعقیب پلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها