جام جم ورزشی: سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت می‌گوید بازیکن و مربی باید وظایف خود را بدانند.
کد خبر: ۸۱۰۳۳۶
پرویز مظلومی نیامده خط و نشان کشید

پرویز مظلومی بعد از جلسه با کمیته‌ فنی باشگاه درباره لیست ارائه شده به استقلال گفت: از هیچ بازیکنی اسمی نمی‌آوریم. در این لیست بازیکنان جوان و با تجربه حضور دارند و زمانی که قراردادمان نهایی شود آن را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره اظهار نظر امیر حسین صادقی مبنی بر این که با استقلال قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند، گفت: بازیکن حق ندارد درباره مسایلی که به او ارتباطی ندارد اظهار نظر کند. زمانی که از او خواستند به تمرینات می‌آید. به هیچ بازیکنی اجازه نمی‌دهم خارج از وظایفش عمل کند. بازیکن و مربی باید وظایف خود را بشناسند و درباره چیزی یا کسی که به آنها ارتباطی ندارد صحبت نکنند.

سرمربی جدید استقلال درباره جذب بازیکنان خارجی نیز، ا‌ضافه‌ کرد‌: قطعا به بازیکن خارجی هم نیاز داریم. بر حسب نیازمان و توانایی آن بازیکن لیستی را به باشگاه ارائه خواهیم کرد. البته باید توان باشگاه را در نظر بگیریم و بررسی کنیم که به باشگاه فشار وارد نشود.

وی درباره لیست پانزده نفره‌ای که به کمیته‌ نقل و انتقالات استقلال ارائه کرده است، گفت: اسم نمی آورم اما لیست را تقدیم کرده‌ایم و از این به بعد آنها باید برای جذب بازیکنان تصمیم بگیرند.

مظلومی درباره گفت‌و‌گو با هو‌اد‌ا‌ران استقلال در مقابل ساختمان این باشگاه نیز، اظها‌ر کرد: حضور آنها کار من نبود. آنها یکسری از 30 میلیون هو‌اد‌ا‌ر استقلال بودند که می خواستند با من صحبت کنند. دیدید که با آنها هم بحث کردم. به آنها گفتم که اگر با بازیکنی هم مشکل دارند باید اجازه دهند که باشگاه تصمیم بگیرد و گذشته را هم فراموش کنند و از تیم جدید حمایت کنند. هدف ما برآورده کردن خواسته‌های هو‌اد‌ا‌ران است، چرا که تیم از آن آنهاست. کاری به سال گذشته ندارم و فقط به دنبال ایجاد نظم و انضباط هستم.

سرمربی استقلال درباره تامین منابع مالی خاطر‌ نشان کرد: در این باره هم صحبت شده است و مساله‌ قابل حل است. بدون پول نمی‌شود بازیکن جذب کرد.

مظلومی گفت: هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر باید کارها را آغاز کنیم، چرا که همین الان هم از خیلی از تیم‌ها عقب افتاده‌ایم. بعد از جمع کردن تیم تمریناتمان را آغاز خواهیم کرد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها