جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران صبور باشند و برای بستن تیم به ما اعتماد داشته باشند.
کد خبر: ۸۰۹۹۲۴
برانکو: هواداران صبور باشند

برانکو ایوانکوویچ در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز به باشگاه آمدم تا با طاهری سرپرست باشگاه در خصوص مسائل فنی و جاری تیم صحبت کنیم. در مورد بازیکنان تا 2، 3 روز آینده نمی‌توانم چیزی بگویم تا توافقاتی با آنها صورت بگیرد. هر وقت مسائل قطعی شد اعلام می‌کنیم.
وی ادامه داد: کادر فعلی باشگاه به تازگی روی کار آمده و باید منتظر بمانیم چون چیزی قطعی نشده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا صحت دارد که یک گروه به شما مشاوره می‌دهند عنوان کرد: بله، پانادیچ، کریم باقری و یک نفر دیگر به من مشاوره می‌دهند.
ایوانکوویچ تأکید کرد: پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است و فقط یک تکلیف دارد و آن هم این است که بی‌رحمانه برای قهرمانی بجنگد.
وی در پاسخ به این سؤال که هواداران تا چه زمانی باید برای بسته شدن تیم صبر کنند، گفت: هواداران به حد کافی صبور باشند و به موقع اطلاعات را دریافت کنند. به ما اعتماد داشته باشند چون داریم کارها را انجام می‌دهیم. این یک مشکل واقع‌بینانه است که نمی‌توانیم تمام آن چیزی که مورد علاقه‌مان است را به دست بیاوریم و داشته باشیم. وظیفه ما تمرین کردن است و اینکه لذت فراوانی را برای هواداران فراهم کنیم، آنها از هیأت مدیره، کادر فنی و بازیکنان انتظار دارند و بنا این است که مشکلات حل شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: تکلیف ما این است که هر چه سریعتر لیست را تهیه کنیم. طاهری به تازگی سرپرست باشگاه شده و هنوز آشنایی زیادی پیدا نکرده است.
وی در پایان اعلام کرد: بازیکنانی که دعوت می‌کنیم همگی خواهند آمد چه آنهایی که قرارداد دارند و چه آنهایی که قراردادشان به پایان رسیده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها