عضو دفتر سیاسی انصارالله در گفتگو با جام جم آنلاین؛

اعراب شاهد قدرت، حماسه و دفاع ما از خاک و ناموسمان باشند

نیروهای مقاومت مردمی یمن شب گذشته توانستند کنترل مقر نظامی المبخره متعلق به ارتش عربستان در منطقه الطوال را به دست بگیرند.
کد خبر: ۸۰۹۵۵۵
یمنی ها یک مقر ارتش عربستان را تصرف کردند

به گزارش شبکه خبری المسیره ،این شبکه در خبری فوری اعلام کرد نیروهای مقاومت مردمی یمن با پرتاب گلوله های کاتیوشا ، توپخانه عربستان در منطقه سلعه شهر مرزی جیزان را هدف قرار داده مقر نظامی المبخره را به کنترل خود درآوردند.

نیروهای مقاومت مردمی یمن، مرزبانی عربستان در منطقه الخوبه و مواضع آنها در جبال الرمیح، الدخان، الدود و مشعل در شهر مرزی جیزان را به شدت گلوله باران کردند.

این در حالی است که جنگنده های عربستان سعودی در دومین روز از آغاز ماه مبارک رمضان با وجود اینکه مذاکرات گروه های یمنی در ژنو با نظارت سازمان جریان داشت، چندین نوبت مناطق مختلف یمن را بمباران کردند که در جریان آن دهها تن کشته و یا زخمی شدند.

جنگندهای عربستان در تازه ترین حملات خود، با استفاده از بمب های خوشه ای، منطقه المرزوق در استان حرض را هدف قرار دادند.

این در حالی است که سازمان ملل خواستار برقراری فوری آتش بس و لغو محاصره یمن و ارسال هرچه سریع تر مواد غذایی و دارویی به این کشور شده است.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان وبا همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای آن کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.

براثر این حملات تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستانها و مدارس و حتی خانه های مردم این کشور ویران و هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته و یا مجروح شده اند.

رژیم عربستان که با اهداف خاصی از جمله بازگرداندن رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به حکومت در صنعا این جنگ را با فریب اذهان عمومی آغاز کرد، اکنون در باتلاق یمن گرفتار شده و به هیچکدام از خواسته های خود نرسیده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها