مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی فاش کرد

همکاری اسرائیل و عربستان برای مقابله با ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: کشورهای آمریکا، اسرائیل، عربستان و امارات در جریان‌ هدایت گروه‌های تروریستی نقش محوری را ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۸۳۰۲
آمریکا، اسرائیل، عربستان و امارات محور اصلی جریان‌های تروریستی هستند

سردار محمد حسین نجات معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه، در سلسله نشست هم‌اندیشی نخبگان دومین کنگره 17 هزار شهید ترور با اشاره به نقش منافقین اظهار داشت: عمده مشکلی که در بدنه منافقین وجود داشت رسیدن به قدرت بود. آنها قصدشان این بود که جریان خود را جایگزین جریان انقلاب کنند و با ترور هر نوع قشری، به اهداف خود برسند.

وی در ادامه سخنان خود به ترورهای هدایت شده از سوی موساد اشاره و تصریح کرد: ترورهای هدایت شده‌ای که مستقیما از سوی موساد فرماندهی می‌شد دانشمندان هسته‌ای و انفجار در خطوط انرژی ما را در پی داشت و افرادی هم که این‌گونه اقدامات را انجام می‌دهند مزدور هستند.

سردار نجات نوع دیگر جریان‌های تروریستی را تکفیری عنوان و خاطر نشان کرد: بر اساس ترورهایی که در کشورهای سوریه، لبنان، عراق و یمن صورت می‌گیرد، اکثر این ترور‌ها به جریان‌های تکفری و یا وهابی می‌رسد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه همچنین گفت: آمریکا، اسرائیل، عربستان و امارات محور اصلی جریان‌های تروریستی هستند. البته در گذشته برخی کشورها هم جزو حامیان تروریست‌ها بودند اما با تغییرات حکومتی در این کشورها، آنها از جمع حامیان تروریست‌ها خارج شدند.

وی به انگیزه جریان‌های تروریستی اشاره کرد و گفت: انگیزه اصلی آنها عمدتا براندازی نظام جمهوری اسلامی و اقدامات تلافی‌جویانه است.

نجات در ادامه جریان تکفیری را از جریانات دیگر خطرناک‌تر دانست و خاطر نشان کرد: امروز در دنیا با جریانی روبرو هستیم که پیاده نظام آن جوانان بین 18 تا 33 سال هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در پایان به جریان اسلام‌هراسی در اروپا اشاره کرد و گفت: در اروپا جریان اسلام‌هراسی در حال رواج است به طوری که یک هفته بعد از افتتاح یک مسجد، مسیحیان به آن مسجد حمله کردند و عده‌ای را زخمی و کشتند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها