جام جم ورزشی: زننده تنها گل ایران برابر ازبکستان می گوید تمام تلاشش را کرد که تا کارلوس کی روش را از دعوتش پشیمان نکند.
کد خبر: ۸۰۷۴۳۴
تلاشم را کردم تا کی‌روش را از دعوتم پشیمان نکنم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی ترابی درباره حضورش به تیم ملی گفت: روزی که برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم فکر نمی‌کردم در اردوی نهایی هم باشم، اما تمام تلاشم را کردم و خدا را شکر که کی روش من را در تیم ملی نگه داشت. برای یک بازیکنی مثل من مانند یک رویاست که در یک فصل یک گل زده باشم اما الان در اولین بازی ملی‌ام برای تیم ملی یک گل به ثمر رساندم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که توانستم در اولین بازی ملی ام گل بزنم. همه تلاشم این بود که بتوانم جواب اعتماد کی روش را بدهم و ایشان را از دعوت خودم پشیمان نکنم.

ترابی درباره فضای تیم ملی هم گفت: فضای واقعا خوب، دوستانه و حرفه ای در تیم ملی وجود دارد. انصافا بزرگترهای تیم هم خیلی کمک کردند تا ما جوانترها بتوانیم خودمان را وفق دهیم.

او درباره عملکرد خودش در لیگ برتر طی این دو سال حضور در این مسابقات هم گفت: دو سال قبل که از جوانان سایپا به تیم بزرگسالان آمدم فقط سه تا بازی کردم اما فصل قبل غیر هفت، هشت بازی که مصدوم بودم در همه بازی‌های لیگ حضور داشتم اما اگر بخواهم واقعیت را بگویم خودم هم فکر نمی کردم که تا این اندازه زود به تیم ملی دعوت شوم.

ترابی درباره واکنش ها بعد از گلزنی اش برابر ازبکستان هم گفت: بعد از بازی برابر ازبکستان خیلی‌ها با من تماس گرفتند. پدر و مادر و دوستانم خیلی خوشحال بودند و شادی خودم هم قابل وصف نیست. وقتی داشتم می رفتم داخل زمین با تمرکز رفتم، اما فکر نمی کردم که بتوانم گل بزنم. وقتی اولین بار پیراهن تیم ملی را بر تنم کردم احساس غرور داشتم چون می‌دانم این لباس چه ارزشی دارد. لباس تیم ملی یعنی پرچم کشور و باید این پرچم همیشه برافراشته باشد.

ترابی درباره بازی روز سه شنبه برابر ترکمنستان هم گفت: شناختی از ترکمنستان ندارم اما حتما کادر فنی تیم ملی حریف را می شناسد. مهم است که شروع راه به پیروزی روحیه بخشی برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها