نائب رئیس مجلس:

استیضاح فانی فعلا تعیین‌ تکلیف نشده است

نایب‌رئیس مجلس با بیان اینکه هیات رئیسه مجلس مخالف برگزاری جلسه غیرعلنی نبوده است، گفت: تنها مسئله زمان برگزاری این جلسه است، با توجه به اینکه در شرایط کنونی موضوع اعلام وصول استیضاح فانی فعلا تعیین‌تکلیف نشده ممکن است ما جلسه غیرعلنی را در هفته آینده داشته باشیم.
کد خبر: ۸۰۶۵۹۶
استیضاح فانی فعلا تعیین‌ تکلیف نشده است

محسن صرامی‌فروشانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 20 خرداد) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل 67 قانون اساسی، گفت: هفته گذشته حدود 177 نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به هیات رئیسه خواستار برگزاری نشست غیرعلنی با حضور نوبخت و فانی برای بررسی وضعیت معیشتی فرهنگیان شدند و من خود به شخصه به تک‌تک اعضای هیات رئیسه مراجعه کردم، اما احتمالاً در این رابطه مصلحت‌اندیشی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع باید مطرح شود که جلسه غیرعلنی مطروحه هیچ ربطی به استیضاح فانی ندارد زیرا قراراست دراین نشست مسائل حساس و ملی مورد بررسی قرار گیرد، از طرف دیگر اگر بخواهیم در این رابطه تعلل کنیم، قطعاً کل تابستان را باید برای یک تصمیم‌گیری مهم از دست بدهیم، از این‌رو به نظر من هفته آینده باید یک جلسه غیرعلنی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شود.

محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس در پاسخ به اخطار این نماینده با بیان اینکه هیات رئیسه مجلس برای برگزاری جلسه غیرعلنی مخالف نبوده است، گفت: تنها مسئله زمان برگزاری این جلسه است، حال با توجه به اینکه در شرایط کنونی موضوع اعلام وصول استیضاح فانی فعلا تعیین‌تکلیف نشده، ممکن است ما جلسه غیرعلنی را در هفته آینده داشته باشیم. البته این موضوع باید سیر قانونی خود را طی کند.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها