مک‌لارن P1 در خیابان‌ها به عنوان یک روح سرگردان و خودرویی ویژه و خیلی خاص شناخته می‌شود که در صورت برخورد و مشاهده آن، دیگر نمی‌توان چشم از آن برداشت.
کد خبر: ۸۰۵۵۴۵
نسخه ویژه «روح سرگردان» آمد! + عکس

حالا فکر کنید که نسخه‌ای ویژه از این خودرو با یک طراحی خاص در خیابان‌ها پرسه بزند! بله، شرکت خودروسازی مک‌لارن توسط نهاد زیرمجموعه خود یعنی بخش محصولات ویژه مک‌لارن (MSO) اقدام به طراحی و توسعه مدلی ویژه از خودروی ویژه مک لارن P1 گرفت.

در واقع کار اصلی این شرکت بر روی طراحی ظاهری P1 صورت گرفته است، به گونه‌ای که بدنه خارجی این اتومبیل بدون تغییرات فیزیکی با رنگ بندی مشکی و قرمز نقاشی شده است ولی در فضای داخلی کابین علاوه بر رنگ آمیزی قرمز و مشکی، به صورت گسترده از فیبرکربن استفاده شده که در بیشتر نقاط خودرو یا بهتر است بگوییم در همه جای آن الیاف فیبرکربنی دیده می‌شود.

در محدوده قدرتی خودرو هم بدون کوچک‌ترین تغییراتی از همان دو پیشرانه الکتریکی و موتور درون سوز 3.8 لیتری هشت سیلندر «V» شکل استفاده شده که موتور درون سوز آن در دور موتور 7500 دور بر دقیقه حداکثر 727 اسب بخار قدرت و در دور4000 دور بر دقیقه هم نهایتا 720 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که در کنار قدرت 176 اسب بخاری و گشتاور 130 نیوتن متری موتور الکتریکی، حداکثر قدرتی ترکیبی 903 اسب بخاری (664 کیلووات) و گشتاور 850 نیوتن متری را در اختیار خودرو قرار می‌دهد.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها