
این شرکت در واقع پایگاهی از داده های موسیقی ایجاد کرده که از کاربران در زمان ثبت نام، سبک های مورد علاقه شان را می پرسد.
در برنامه هایی چون اسپاتیفای (Spotify) با وجودی که شنوندگان به مجموعه عظیمی از آرشیو موسیقی دسترسی دارند، اما تنها برای تازه های موسیقی می توانند از امکان شخصی سازی سبک موسیقی و هنرمندان استفاده کنند که آن هم تنها به صورت پیشنهادی از طریق اسپاتیفای برای کاربران به نمایش در می آید. اپل در نظر دارد در آینده این طبقه بندی را به غیر از سبک های موسیقی برای هنرمندان نیز در نظر بگیرد.
اپل سعی دارد با گسترش «اپل موزیک» در آینده بتواند به بازار رادیویی اروپا دست یابد و حوزه نفوذ خود را در آنجا گسترش دهد.
استفاده از سرویس جدید «اپل موزیک» ماهیانه 10 دلار هزینه دارد که شامل استفاده از پاندورا و اسپاتیفای نیز می شود. کاربران می توانند در ابتدا از امکان استفاده سه ماه رایگان این سرویس بهره برند. (Financial Times)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد