رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه قطعه دو آزادراه تهران - شمال تا سال ۹۷ به پایان می رسد، گفت: قطعه اول پروژه را در پایان سال ۹۵ تحویل می‌دهیم.
کد خبر: ۸۰۵۱۸۵
قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال تا تابستان آماده می‌شود

محمد سعیدی کیا درباره عملیات اجرایی آزادراه تهران شمال اظهارداشت: در این پروژه آزادراهی، وزارت راه و بنیاد مستضعفان شریک یکدیگر هستند و کار مشترک و پذیرفتن مسئولیت مشترک در اجرای هر پروژه امری ضروری است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های آینده قطعات جدیدی از آزادراه تهران شمال برای ساخت تحت عملیات عمرانی قرار می گیرد، گفت: برای اجرای قطعه سوم آزاد راه که بسیار کوهستانی و صعب العبور بوده و پیچیدگی‌های خاصی دارد طرح کاملی اجرا خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود کل هزینه قطعات یک، دو و چهار آزادراه، حدود ۵ هزار میلیارد تومان باشد، بیان کرد: قطعه چهارم آزادراه تا تابستان برای عبور آماده می‌شود و قطعه اول پروژه را در پایان سال ۹۵ تحویل می‌دهیم. همچنین عملیات اجرایی قطعه دوم نیز تا اوایل سال ۹۷ به اتمام خواهد رسید.

همچنین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز درباره آزادراه تهران شمال بیان کرد: قطعه چهارم این پروژه تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد. همچنین تلاش می‌کنیم قطعه اول پروژه تا پایان ۹۵ به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه برای قطعه دوم پروژه توافق هایی با رئیس بنیاد مستضعفان داشته‌ایم و در عملیات مهندسی این قطعه با رئیس بنیاد مستضعفان بررسی‌هایی انجام شد، گفت: در این پروژه ‌آزادراهی برای هر قطعه قرارداد مناقصه برگزار شده است و ۱۶ قرارداد در این پروژه داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها