درخواست مسئولان باشگاه رئال مادرید از سرمربی جدیدشان

لطفا چاق نباش!

رییس باشگاه فوتبال رئال مادرید به طور رسمی بنیتس اسپانیایی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود منصوب کرد.
کد خبر: ۸۰۴۵۴۴
رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید شد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید ، رافائل بنیتس که برای مذاکرات نهایی دیشب راهی مادرید شده بود ، پس از توافق با باشگاه رئال مادرید امروز رسما جانشین کارلو آنچلوتی ایتالیایی در رئال معرفی شد.

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد بنیتس قراردادی 3 ساله امضا کرده است اما مبلغ قرارداد اعلام نشد.قرار است بنیتس بعد ازظهر امروز درکنفرانس خبری در سانتیاگو برنابئو شرکت کند.این مربی پس از یک دهه به فوتبال اسپانیا بازگشته است.برخی کارشناسان می گویند احتمال دارد هواداران رئال که مخالف اخراج آنچلوتی بودند استقبال خوبی از بنیتس نکنند.

کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال در اولین واکنش بازیکنان این تیم گفت :«بنیتس یک مربی بزرگ و یک انسان باشخصیت است. امیدوارم فصل آینده به خوبی با هم کار کنیم.»

بنیتس برخلاف آنچلوتی به دیسیپلین و نظم اعتقاد زیادی دارد و یک مربی معتقد به تاکتیک است.او مطمئنا از گرانترین تیم تاریخ باشگاه رئال مادرید خواسته های فنی و تاکتیکی تازه ای خواهد داشت.

رایان بابل هافبک هلندی و سابق لیورپول که در لیگ ترکیه توپ می زند با به تمسخرگرفتن این انتصاب در صفحه خود نوشت :« بنیتس به رئال مادرید رفته است ؟ مطمئنا او از رونالدو یک مدافع بزرگ خواهد ساخت ... »

اولین کار بنیتس در رئال مادرید سفر به استرالیا و چین و سپس دیدار با تیم هایی چون رم ، منچسترسیتی ، اینتر و میلان در جام قهرمانان است.

این مربی 55 ساله که دوران بازیگری در تیم های قابل توجهی را نداشته است ، از 1974 تا 1981 در تیم دوم رئال مادرید یعنی کاستیا توپ زد.بنیتس پس از روی آوردن به مربیگری در سال 1993 ابتدا هدایت تیم های جوانان رئال و کاستیا را به مدت 2 سال بر عهده داشت. بنیتس سپس در تیم های وایادولید ، اوساسونا ، اکسترمادورا ، تنه ریف ، والنسیا ، لیورپول و اینتر مربیگری کرد و مدتی نیز سرمربی موقت تیم چلسی شد. بنیتس از سال 2013 هدایت تیم ناپولی را در ایتالیا برعهده داشت و در پایان فصل سری آ این تیم را با قراردادن در مکان پنجم جدول ترک کرد.

وی نام خود را در والنسیا مطرح کرد و با این تیم دو بار در سال های 2002 و 2004 در حضور مدعیانی چون رئال مادرید و بارسلونا قهرمان شد و در جام یوفا 2004 نیز عنوان نخست را به دست آورد.بنیتس در لیورپول نیز قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا 2005 و جام حذفی انگلیس 2006 و در اینتر نیز قهرمان جام باشگاه های جهان 2010 شد.او در چلسی در سال 2013 قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورد و با ناپولی در سال 2014 قهرمان جام حذفی ایتالیا شد.یوفا بنیتس را دو بار در سال های 2004 و 2005 مربی برتر اروپا نامید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها