درخواست مسئولان باشگاه رئال مادرید از سرمربی جدیدشان

لطفا چاق نباش!

جام جم ورزشی: این روزها فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید با اتخاذ تصمیماتی دیکتاتورگونه در مقابل هواداران میلیونی رئال مادرید ایستاده است.
کد خبر: ۸۰۲۲۹۴
وقتی رییس رئال مادرید یک تنه مقابل هواداران باشگاه می ایستد!

به گزارش جام جم ورزشی ، او دو روز پیش کارلو آنچلوتی را از سرمربی گری رئال مادرید اخراج کرد. آنچلوتی یکی از محبوب ترین مربیان نزد هواداران و بازیکنان رئال مادرید در سالهای اخیر بود اما پرز بدون توجه به این موضوع این مربی ایتالیای را برکنار کرد. آنچلوتی نهمین مربی اخراجی رئال مادرید در زمان ریاست پرز در این باشگاه به شمار می رود. اکنون هم که همه منتظر انتخاب سرمربی بعدی هستند پرز دست روی گزینه ای گذاشته است که به هیچ عنوان مورد دلخواه هواداران نیست. رافائل بنیتس اسپانیایی که هم اکنون هدایت ناپولی را بر عهده دارد جانشین آنچلوتی خواهد شد این در حالی است که هواداران در یک نظرسنجی اینترنتی خواهان آمدن یورگن کلوپ آلمانی هستند. با این حال پرز کار خود را می کند. او یک تنه مقابل هواداران میلیونی رئال مادرید ایستاده است.

بسیاری از منابع خبری در اسپانیا حتی از عقد قرارداد رسمی بین رئال مادرید و رافا نوشته‌اند اما این قرارداد به صورت رسمی هنوز رسانه‌ای نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها