فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری یک سارق زورگیر در شهرستان شهریار خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۵۳۲
زورگیر در شهریار دستگیر شد

سردار ناصر اصلانی، فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت: اسفند ماه سال 93 در پی شکایت خانم 55 ساله‌ای در کلانتری مرکزی شهریار مبنی بر سرقت طلاجات به شیوه زورگیری، پرونده‌ای در این مورد تشکیل و در اختیار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی درباره نحوه سرقت از این خانم مسن، اظهار کرد: مرد جوانی به این خانم مسن مراجعه کرد و گفت: فرزندش از یک بیماری سخت رنج می‌برد و امروز شفا گرفته است و او می‌خواهد نذری را شامل برنج، روغن و... به نیازمندان بدهد.

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران افزود: این فرد با ترفند کلاهبردارانه خود فرد مسن را قانع کرد تا به همراه او سوار بر خودرو پراید شخصی‌اش شده تا این اقلام را به نیازمندان برسانند که سپس این مرد شیاد در بین مسیر بیابانی با تهدید و ضرب و شتم طلاجات این زن سالخورده سرقت کرد و از محل متواری شد.

سردار اصلانی به دریافت دیگر گزارش‌های سرقت‌ از زنان مسن به همین روش در محدوده شهریار و رباط کریم اشاره کرد و گفت: به دنبال شکایت‌های متعدد زنان مسن،‌ پیگیری پرونده سرعت بیشتری به خود گرفت تا اینکه در کمتر از 3 ماه از وقوع اولین سرقت، عامل زورگیری طلاجات زنان سالخورده شناسایی و در یک عملیات پلیسی در خانه‌اش دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران افزود: مرد سابقه‌دار پس از حضور در پایگاه پلیس توسط مالباختگان شناسایی و به جرم خود مبنی بر زورگیری از زنان مسن در جاده‌های فرعی اعتراف کرد.

تا کنون 12 شاکی خصوصی بر علیه این متهم بی‌رحم تشکیل پرونده دادند و پلیس مجموع سرقت‌ها را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده است.(باشگاه خبرنگاران جوان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها