گروه تروریستی داعش همصدا و هماهنگ با سیاست های ضد شیعی پادشاهی سعودی خواستار آنچه آن را «پاکسازی شبه جزیره عربستان از وجود شیعیان» نامید، شد و از جوانان سعودی نیز خواست به این گروه بپیوندند.
کد خبر: ۸۰۳۴۶۹
شبه جزیره عربستان را از شیعه خلاص کنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رویترز، پایگاه «سایت» ویژه رصد پایگاه های اینترنتی داعش با اعلام این خبر افزود:داعش همچنین مسئولیت دو انفجار روزهای 22 و 29 ماه می میلادی (اول و هشتم خردادماه 1394) در دو مسجد شیعیان واقع در شرق این کشور را که به شهادت 25 شیعه عربستانی منجر شد برعهده گرفت.

در نوار صوتی 13 دقیقه ای، سخنگوی گروه تروریستی داعش فراخوان داده است تا «پیروان» این گروه «دشمنان اسلام و به ویژه شیعیان» را به قتل برسانند.

این تروریست مدعی شده است: چگونه ممکن است که شیعیان با این کفرشان در جزیره محمد صلی الله علیه و سلم زندگی کنند.

وی سپس خواستار کشتار شیعیان شبه جزیره عربستان شده و آنها را «کافران مرتدی» خوانده است که «خون و مالشان حلال و قتل و جنگ با آنها و آواره کردنشان» واجب است.

این شیعه ستیزی گروه تروریستی داعش در حالی است که این گروه تروریستی تاکنون کوچکترین خصومتی در قبال رژیم صهیونیستی از خود نشان نداده است و سیاست های ضد شیعی آن موید اقدامات رژیم آل سعود علیه شیعیان در عربستان و منطقه است.ضمن این که اینگونه اقدامات بر اختلافات جهان اسلام و درگیر شدن مسلمان به اختلافات میان یکدیگر می افزاید و توجهات جهان اسلام را از محور اصلی ضد اسلامی یعنی صهیونیست‌ها دور می کند.

جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
salar
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
۰
۰
حجت خدا(ص) و نایب او در روی زمین جواب شما بدتر از كافران را با شمشیر عدل الهی خواهد داد منتظر باشید كه ما هم از منتظرانیم انشاالله كه در ركاب مولایمان شهادت نصیبمان شود.آمین یا رب العالمین

نیازمندی ها