روز حمل و نقل مجالی برای گفتن از حقوق ضایع شده مسافرانی است که در جاده‌ها جان می‌دهند

حقوق مسافر زیر چرخ خودرو

تاکید بر اجرای دقیق آیین‌نامه حقوق مسافر

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اجرای دقیق آیین‌نامه حقوق مسافر گفت: اجرای این قانون افزایش رضایتمندی مسافران را به همراه دارد و دست یافتن به این مهم دستاورد ارزشمندی برای صنعت هوانوردی است.
کد خبر: ۸۰۳۳۷۶

آیین‌نامه حقوق مسافر در تاریخ 31‌/‌1‌/‌94 به‌طور رسمی به تمامی شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است، اما شرکت‌های هواپیمایی بعدا به مفاد آن اعتراض کردند که با دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد این آیین‌نامه 6 ماه اجرا شود و پس از آن نواقص آن شناسایی و رفع شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان در نشستی که با حضور مدیران حراست شرکت‌های هواپیمایی، سپاه حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاه‌ها تشکیل شد؛ از مدیران حراست شرکت‌های هواپیمایی خواست تا در اجرای دقیق آیین‌نامه حقوق مسافر با مشارکت و تعامل حداکثری گام بردارند.

وی خطاب به مدیران حراست شرکت‌های هواپیمایی گفت: به منظور حفاظت از حق و حقوق مسافر از اجرای صحیح و دقیق این آیین‌نامه اطمینان یافته و چنانچه افرادی با سوءنیت قصد اختلال در اجرای این آیین‌نامه را دارند برخورد لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: همچنین نیروهای امنیتی و نظامی مستقر در فرودگاه‌ها نیز موظف هستند تا آیین‌نامه مذکور را در چارچوب قوانین و مقررات تعیین‌شده اجرا کرده و از بروز هرگونه اخلال در نظم پروازها جلوگیری و طبق ضوابط با افراد خاطی برخورد شود. وی افزود: از زمان اجرایی‌شدن آیین‌نامه حقوق مسافر تاخیرهای بالای چهار ساعت با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها