بررسی دلایل قهر تماشاگران و ستاره‌های فوتبال با یکدیگر

وقتـی همـه مقصرنـد

17 میلیون جریمه نقدی و 12 جلسه محرومیت

خاطیان دربی نقره داغ شدند

جام جم ورزشی: درگیری پایانی بازیکنان استقلال و پرسپولیس منجر به صدور رای کمیته انضباطی در مورد آنها شد.
کد خبر: ۸۰۱۴۲۴
خاطیان دربی نقره داغ شدند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، بازیکنان دو تیم در پایان دیدار دربی 80 به درگیری با یکدیگر پرداختند که به همین منظور کمیته انضباطی امروز طی جلسه‌ای خاطیان این درگیری را با جرایم انضباطی محکوم کرد.

رای کمیته انضباطی به این شرح است:

مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال تهران از هفته سی ام مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در تاریخ 94/2/25 و در ورزشگاه آزادی برگزار شد و کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارشات و تطبیق موضوع با آیین نامه انضباطی، آرای خود را به این شرح اعلام کرد:

1 – باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل پرتاب مواد محترقه توسط تماشاگران به زمین مسابقه و مطابق با مواد 78 و 79 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

2 – سوشا مکانی بازیکن پرسپولیس تهران و حنیف عمران زاده بازیکن استقلال تهران به دلیل ایجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمین مسابقه که موجب تحریک تماشاگران شده است و به دلیل بازتاب منفی این اقدام در رسانه ها و مجامع ورزشی و برابر مواد 65 و 66 آیین نامه انضباطی هر کدام به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. رای صادره قطعی است.

3 – امید عالیشاه و علیرضا نورمحمدی بازیکنان پرسپولیس تهران و امیرحسین صادقی و هرایر مگویان بازیکنان استقلال تهران به دلیل انجام رفتار غیرورزشی و ایجاد درگیری و تشنج و مطابق مقررات ماده 65 آیین نامه انضباطی هر کدام به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. رای صادره قطعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها