ارتش و نیروهای مردمی عراق در ادامه پیشروی های خود روز یکشنبه موفق شدند منطقه العنکور واقع در جنوب شهر الرمادی را از کنترل تروریست های داعش خارج کنند.
کد خبر: ۸۰۱۲۵۸
منطقه العنکور در جنوب الرمادی آزاد شد

علی داود، رییش شورای شهرستان خالدیه در استان الانبار عراق گفت: نیروهای ارتش و گردان های مردمی توانستند کنترل منطقه العنکور (20 کیلومتری جنوب الرمادی) را به دست آورند و همه عناصر داعش را از این منطقه بیرون برانند.

حسن سالم، رییس فراکسیون پارلمانی صادقون عراق نیز پیشتر در این باره گفته بود که با ورود نیروهای امنیتی و مردمی جدید به استان الانبار برای پاکسازی این منطقه، این استان به محل نابودی تروریست های داعش تبدیل خواهد شد.

نیروهای دولتی و گردان های مردمی عراق از روز گذشته (شنبه) عملیاتی برای آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش در استان الانبار، از جمله شهر الرمادی مرکز این استان را آغاز کرده اند.

خنثی شدن 5 خودروی بمب گذاری شده در غرب الرمادی

واثق الفرطوسی، فرمانده نیروهای واکنش سریع عراق امروز (یکشنبه) گفت: نیروهای ارتش و گردان های مردمی موفق شدند 5 خوروی بمب گذاری شده از سوی داعش را در نزدیکی یک مجتمع مسکونی در ناحیه البغدادیه و پایگاه عین الاسد واقع در غرب الرمادی، خنثی کنند.

وی افزود: نیروهای عراقی همچنین توانستند شش عامل انتحاری را به هلاکت برسانند.

کشته شدن 31 نیروی عراقی در اطراف پالایشگاه بیجی

یک مقام امنیتی عراق به خبرگزاری آلمان گفت: در پی انفجار 9 خودروی بمب گذاری شده در اطراف پالایشگاه بیجی عراق طی 24 ساعت گذشته 31 نیروی عراقی کشته شدند.

به گفته این مقام عراقی، 26 نیروی دیگر نیز در این حملات تروریستی زخمی شدند.

انفجار بمب در شمال بغداد

یک مقام پلیس عراق به پایگاه خبری سومریه نیوز گفت: یک بسته منفجره که در جاده ای نزدیک رستوران الامیر در منطقه الحسینیه واقع در شمال بغداد کار گذاشته شده بود، منفجر شد.

بر اساس این گزارش یک شهروند عراقی در اثر این انفجار زخمی شد.

تکفیری های داعش علاوه بر فعالیت های تروریستی در سوریه، از سال گذشته تاکنون با حمله به عراق بخش های وسیعی از خاک این کشور را اشغال کرده و جنایات فراوانی را مرتکب شده اند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها