مردی که با لباس نظامی اقدام به سرقت از کسبه بازار می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۹۶۸۹۸
ستوان یکم قلابی دستگیر شد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پی وقوع سرقت های مشابه در محدوده بازار تهران که در پی آن فردی با سوء استفاده از لباس نظامی دارای درجه ستوان یکمی اقدام به سرقت از کسبه و مغازه داران محدوده بازار و امین حضور کرده ، موضوع جهت رسیدگی در دستور کار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

به جهت جلوگیری از سرقت های مشابه، هماهنگی لازم با کلانتری 113 بازار در این خصوص انجام و سرانجام مأمورین کلانتری 113 بازار در ساعت 14:30 پنجشنبه 17 اردیبهشت 94 موفق به شناسایی و دستگیری فردی ملبس به لباس نظامی دارای درجه ستوان یکمی شدند که در زمان درخواست مأموران جهت ارائه کارت شناسایی از ارائه کارت شناسایی خودداری و نهایتا توسط مأمورین دستگیر می شود.

اعتراف به سرقت های مشابه

با انتقال متهم «نصرت الله . ک» (متولد1360) به اداره پنجم پلیس، وی صراحتا به سرقت از مغازه های فروش لوازم صوتی و تصویری به شیوه مأمورنما اعتراف کرد.

بلافاصله شکات پرونده سرقت های مشابه به اداره پنجم پلیس آگاهی دعوت و متهم توسط آنها مورد شناسایی قرار گرفت.

یکی از شکات به کارآگاهان گفت: ظهر روز 23 اسفند 1393 یک نفر ملبس به لباس نظامی دارای درجه ستوان یکمی وارد مغازه بنده در منطقه امین حضور شده و تحت عنوان خرید کالا عنوان داشت که قصد خرید اقساطی یک دستگاه تلویزیون «ال ای دی» به ارزش 3 میلیون تومان را دارد. این شخص 500 هزار تومان را به صورت نقدی و مابقی را در قالب دو فقره چک به بنده پرداخت کرد؛ بنده نیز صرفا به خاطر استفاده این شخص از البسه نظامی، به ایشان اعتماد کرده و تلویزیون مورد معامله را به وی تحویل دادم؛ پس از آن به شعبه بانک خیابام امام (ره ) مراجعه و در کمال تعجب متوجه شدم که هر دو فقره چک مجعول هستند.

مالباخته ای دیگر گفت: این شخص سال گذشته با لباس نظامی دارای ستوان یکمی وارد مغازه بنده در خیابان امیرکبیر شد و درخواست خرید یک دستگاه تلویزیون «ال ای دی» به ارزش تقریبی دو میلیون تومان را کرد؛ مبلغ 200 هزار تومان را به صورت نقدی و مابقی پول «ال ای دی» در قالب دو فقره چک پرداخت کرد.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت های مشابه و شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته بودند، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
۰
۰
واقعا شرم آوره این فرد را كاملا میشناسم از كجابه كجا كشیده شده ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها