دستگیری قبل از توزیع چک‌ پول‌ها

جاعلان تراول‌های 50 هزاری در دام پلیس +عکس

جاعلان خلافی ، قربانیان خود را در مقابل ستادهای ترخیص شکار می کردند.
کد خبر: ۷۹۶۴۸۲
کلاهبرداری 2 جاعل از رانندگان متخلف

به گزارش جام‌جم، سردار سیدتیمور حسینی در این باره گفت: چند روز پیش با شکایت یکی از شهروندان در بازرسی فرماندهی تهران مشخص شد، فردی برای صفر کردن میزان خلافی او، مبلغی دریافت کرده، اما هنوز مبلغ خلافی صفر نشده است. بر اساس گفته شاکی، مبلغ خلافی او بالا بوده و در ستاد ترخیص با 2 نفر آشنا شده که قرار بوده در برابر دریافت 20 تا 25 درصد مبلغ خلافی، آن را صفر کند. این افراد پس از گرفتن پول متواری شده بودند.

رئیس پلیس راهور تهران با بیان این‌که شگرد این متهمان، جعل برگه خلافی بوده، خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات و پس از شناسایی و دستگیری متهمان مشخص شد که این 2 نفر از سادگی صاحبان خودرو و غفلت آنان سوءاستفاده کرده و اقدام به جعل برگه خلافی می‌کردند. تحقیقات نشان می‌داد این 2 نفر مقابل هیات ترخیص و سایر واحدهای ترخیص می‌ایستادند و با افرادی که برای خلافی خودروی خود مراجعه می‌کردند، سر صحبت را باز ‌کرده و زمانی که متوجه خلافی بالای آنان می‌شدند، به آنها پیشنهاد می‌کردند مبلغ خلافی آنها را صفر کنند و به این ترتیب توانسته بودند طی دو هفته گذشته افرادی را به دام بیندازند.

حسینی ادامه داد: تاکنون 13 نفر از متهمان شکایت کرده‌اند. تحقیقات تکمیلی از متهمان این پرونده که 15میلیون تومان کلاهبرداری کرده‌اند، ادامه دارد. افرادی که در دام این دو کلاهبردار گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در دادسرای ناحیه 10 یا مرکز پلیس تهران از متهمان شکایت کرده و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها