پاکیائو برنده واقعی گران ترین مسابقه تاریخ

جنجال بزرگ تبانی در مسابقه قرن

جام جم ورزشی: شش روز از برگزاری مسابقه بوکس قرن بین فلوید می ودر و مانی پاکیائو می گذرد. اکنون زوایای تازه ای از یک جنجال بزرگ در این مسابقه فاش شده است.
کد خبر: ۷۹۵۱۴۳
جنجال بزرگ تبانی در مسابقه قرن

به گزارش جام جم ورزشی ، "تبانی" در مسابقه قرن. این خبری است که ورزش دنیا را تکان داده است. فلوید می ودر آمریکایی و مانی پاکیائوی فیلیپینی بامداد شنبه این هفته در لاس وگاس به مصاف هم رفتند تا بزرگ ترین و گران ترین مسابقه قرن برگزار شود. به فاصله چند روز این احتمال مطرح شده است که داوران این مسابقه با تبانی از پیش صورت گرفته می ودر آمریکایی را برنده این دیدار اعلام کردند. این در حالی است که خود پاکیائو هم می گوید پس از پایان مسابقه باورش نشده بازنده اعلام شده است. داوران مبارزه، گلن فدلمن، بورت کلمنتس و دیو مورتی که به ترتیب کارت‌های امتیازدهی‌شان با عنوان «سفید»، «آبی» و «صورتی» نامگذاری شده بود، همگی به پیروزی می‌ودر رای دادند اما در تمامی ستون‌هایی که آنها در پایان هر راند به دو بوکسور امتیاز داده‌اند، امتیاز بیشتر به بوکسوری که در گوشه قرمز رینگ قرار داشته، اختصاص پیدا کرده و این در حالی است که این پاکیائو بود که در گوشه قرمز رینگ بود نه می‌ودر.

مسلما پرونده این مسابقه و حاشیه های بسیار جنجالی اش به زودی بسته نمی شود. ممکن است رسوایی بزرگی در روزهای آینده رقم بخورد و می ودر بخش عمده ای از اعتبارش را به دلیل تبانی از دست بدهد و پاکیائو نیز اعتباری دو چندان پیدا کند. این مسابقه 300 میلیون دلاری اکنون به عنوان نه مسابقه " بوکس قرن" که "فریب قرن" شناخته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها