دو مرد که شبانه گونی‌های برنج را از قسمت بار کامیون‌ها سرقت می‌کردند، پس از دستگیری به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند.
کد خبر: ۷۹۴۳۱۹
دستبرد دزدان به محموله‌های برنج

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده اوایل فروردین امسال با شکایت راننده کامیونی مبنی بر سرقت محموله برنج وی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان سیرجان قرار گرفت. در تحقیق از مالباخته معلوم شد او شب هنگام به دلیل خستگی تصمیم گرفته کامیون را در پارکینگ عمومی در آن حوالی پارک کند و روز بعد به مسیرش ادامه دهد. صبح زمانی که قصد خروج از پارکینگ را داشته، مشاهده کرده 20 کیسه 40 کیلویی برنج که بار خودرویش بوده به سرقت رفته است.

با تشکیل پرونده قضایی و همزمان با شروع این تحقیقات، رانندگان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی، شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. در ادامه ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد سارقان فراری این محموله‌های سرقتی را به قیمت پایین‌تر به مغازه‌داران فروخته‌‌اند.

ماموران با دریافت این اطلاعات، تصاویر رایانه‌ای دو متهم فراری را به دست آورده و آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. سرانجام دیروز متهمان هنگام فروش بخشی از برنج‌ها شناسایی و دستگیر شدند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به سرقت‌های سریالی اعتراف کرد و گفت: من و همدستم چندی پیش از زندان آزاد شدیم و بعد از آن تصمیم گرفتیم سرقت‌هایمان را از سر بگیریم. شبانه رانندگانی را که محموله‌های برنج حمل می‌کردند، شناسایی کرده و تعقیبشان می‌کردیم. وقتی آنها برای استراحت توقف می‌کردند، محموله برنج را سرقت می‌کردیم.

با اعتراف متهم، همدست او نیز دستگیر شد. این متهم هم در مواجهه حضوری با همدستش به شرکت در این دزدی‌ها و فروش محموله‌های برنج اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها